מכבי תל אביב תארח מחר (ה') את טיראנה האלבנית במשחק הראשון במוקדמות הליגה האירופית. רגע לפני האימון המסכם התייחס הקפטן שרן ייני לקיץ שעברה הקבוצה, למטרות ומה שצפוי העונה.

"עזב אותנו חבר מאוד טוב. מוכשר שהיה בורג מרכזי גם במשחקים וגם בפן החברתי של הקבוצה. כמו להרבה אחרים שעזבו ויחסרו לנו. אנחנו קבוצה שמתגבשת מהר מאוד. לגבי המחנה אימונים. עבדנו קשה, והיה כיף להכיר את השחקנים הצעירים עם האופי של מכבי. היו שחקנים מושאלים שהיה לנו מאוד נחמד להכיר ולשחק איתם ואני רואה עתיד טוב למועדון מהבחינה הזו".

על השינוי הצפוי בתפקיד:

"אני פנוי לשחק בכל תפקיד שהמועדון יבחר. מבחינתי לשחק כמה שיותר כדי לעזור לקבוצה. ברגע שאני משחק כבר תפקיד אני מתחבר אליו. אני מחפש איך להשתפר בו. וגם עכשיו כשאשחק כקשר יהיו דברים שאצטרך להמשיך ולשפר. זה אתגר וזה חלק כיף בקריירה שלי".

על תפקיד הקפטן כאיש למשימות המיוחדות של ג'ורדי:

"האיש ליחידות מסוימות זה לא אני. לי ולג'ורדי יש מערכת יחסים טובה. אני מחפש את טובת המועדון ואת ההתקדמות שלו ואני אשמח לעזור גם מחוץ למגרש. יש לנו עוזר מאמן מצויין אני ממש לא אקח לו את התפקיד".

על היותו שחקן בית שמשחק בסגל:

"כרגע מאוד קשה לשחקני בית להשתלב בהרכב כי אנחנו רוצים מהר מאוד להצליח בליגה ובאירופה. אני מקווה שבעתיד הרבה שחקנים שגדלים במועדון יוכלו להתקדם גם בקבוצה הבוגרת. אני רואה הרבה עתיד אצל השחקנים הצעירים במועדון".

על היריבה מאלבניה:

"בתור שחקן כדורגל אני לא מזלזל באף יריבה אפילו אם היא נחשבת נחותה ממך. אי אפשר להבטיח ניצחון רק על המגרש. אנחנו בכושר טוב יחסית לשלב הזה. מבחינתנו אנחנו מגיעים הכי רציניים כדי להכריע את המשחק הזה כמה שיותר מהר. אני זוכר את המשחק באנדורה נגד סנטה קולומה שהגענו אחרי מחנה אימונים ארוך ואמרתי את דעתי ושינו את זה השנה".

על המטרות העונה:

"המטרה שלנו היא כמו כל עונה היא להילחם על כל התארים ועל כל האפשרויות להגיע לשלבים הגבוהים באירופה. בכל עונה מסמני פייבוריטיות ולא תמיד צודקים. גם אותנו סימנו ככה ולא זכינו. אני למדתי לא להתייחס לזה. אנחנו מנסים להגיע בכושר הכי טוב ולשפר את עצמנו. יש עוד קבוצות טובות בליגה אז אין מה להספיד אף אחת על תואר האליפות"