מכבי תל אביב חשפה היום (שלישי) את המדים החדשים לעונת 2017/18 באירוע השקה חגיגי שנערך באולם האירועים 'קמיליו בתל אביב. אל האירוע הגיעו נותני החסות של המועדון, אורחים נוספים ממועדון הפלטינום ונציגי כלי תקשורת הספורט והתקשורת הכלכלית. קפטן הקבוצה, שרן ייני, והקשר דור מיכה נבחרו להיות הפרזנטורים במהלך הטקס והציגו לנוכחים את התלבושת הרשמית החדשה.

לראשונה, פיתח, עיצב ויצר המועדון קו הלבשת ספורט איכותי וייחודי שמותאם לצרכים של שחקני ואוהדי הקבוצה. הקולקציה כוללת את כל פרטי ההלבשה עבור שחקני הקבוצה, כולל סט משחק רשמי בשלושה צבעים, סט אימון עבור השחקנים והצוות המקצועי כמו גם ביגוד ייצוגי. לראשונה מכבי תל אביב השיקה גם חולצת משחק בגזרת נשים.

במהלך אירוע ההשקה נשאו דברים מספר מבעלי התפקידים במכבי שהובילו את המהלך בשנה האחרונה. סמנכ"לית השיווק שרון תמם אמרה במהלך דברים שנשאה: "אני מאמינה שהיום הוא יום חשוב למועדון, לקבוצה, לבעלים ולאוהדים. כשמיץ' גולדהאר קנה את המועדון מכבי התחילה דרך חדשה עם מטרה ברורה: לבנות מועדון מקצועי על פי סטנדרטים אירופאים".

"בפן השווקי והמסחרי עליו אני אמונה ב-6 השנים האחרונות תרגמנו את זה במשפט פשוט – לקחת קבוצת כדורגל, להפוך אותה למועדון ולהפוך את המועדון למותג. המהלך הזה הוא מהלך נועז, אל תטעו היו הצעות מסחריות אבל המהלך הזה מאפשר לנו לתת מענה שונה ואחר לאוהדים ולקבוצה. בסוף כולם מדברים על חיבור עם האוהדים ו-FAN ENGAGEMENT. קו ההלבשה הזה מכיל בתוכו את מהות המועדון, מהסמל הישן ועד הרבה אלמנטים ייחודיים נוספים, שניתן למצוא רק בתלבושות המותאמות לקבוצה הספציפית. את זה יכולנו להשיג רק באמצעות ייצור עצמי. אני מאמינה שהעבודה המשותפת והארוכה, בשילוב מומחים בתחום מהארץ ומחו"ל, כל מחלקות המועדו,ן כולל הצוות המקצועי, השחקנים ושילוב האוהדים הביאו אותנו לתוצאה יוצאת מן הכלל. מכבי משיקה היום קו הלבשה שלם –  שכולו מכבי תל אביב. היום מכבי תל אביב הוא מותג במלוא מובן המילה".

מנהל המסחור של המועדון, טל מועלם, אמר בין השאר: "כמו גם דעתם של השחקנים כך גם היה חשוב לנו לשמוע את רחשי ליבם של קהל האוהדים שלנו, לכן יצרנו סקר וקבוצות מיקוד שבהם ביקשנו ללמוד דרכם מספר דברים כגון: עיצוב מועדף, מיקום הסמל על החולצה ועוד. גם נושא המחיר עמד לנגד עינינו וגם פה אנו יכולים לבשר שלהבדיל משנים קודמות מחיר החולצה הופחת וכרגע עומד על 219 ₪ לגבר, 169 ₪ לחולצת ילד. אני רוצה להזמין את קהל האוהדים שלנו לבקר בחנויות המועדון ולרכוש את החולצה הרשמית. החנויות בסינמה סיטי ובדיזנגוף עברו מתיחת פנים לטובת ההשקה ותאמינו לי שווה להגיע ולהתרשם. המהלך הזה ממחיש שוב את העובדה שמועדון הכדורגל מכבי תל אביב שואף הכי גבוה שאפשר ברמה המסחרית והשיווקית, אנו נמשיך ללא ספק לעשות כך גם בעתיד".

המנהל המסחרי דניאל לוי סיפר: "מהלך גדול כזה חייב התייחסות שונה מהנהוג עד היום בארץ, בכל הנוגע להשקת המדים הרשמיים לעונת המשחקים הקרובה. לצורך כך, כנהוג בעולמות ההשקה, חברנו למשרד פרסום ויח״צ מהמובילים בארץ אך לא די היה בכך. התנאי הבסיסי היה כי חשוב שתהיה נשמה צהובה –  זה הבסיס למהלך. אחרי שנבחר הסלוגן ברוח המועדון התחלנו בבנית הקמפיין ומעטפת נרחבת של קמפיין פרסומי. אנחנו רוצים שהממשק של האוהד עם הקבוצה יהיה שונה. כל זה בא ויוצר תפיסה אחרת. הרעיון הוא לייצר מועדון כדורגל שהוא מותג ומדובר במהלך יוצא דופן. הספונסרים, גם העובדה שהספונסרים הייסנס (נותנת החסות הראשית) וקופל גרופ לקחו צעד קדימה והביעו אמון.במהלך דבר מדהים".