המדים הרשמיים של מכבי תל אביב לעונת 2017/18 נחשפו לראשונה היום (ג') באירוע השקה שנערך באולם האירועים 'קמיליו' בתל אביב.

המועדון פיתח, עיצב ויצר קו הלבשת ספורט איכותי וייחודי שמותאם לצרכים של שחקני ואוהדי הקבוצה. הקולקציה כוללת את כל פרטי ההלבשה עבור שחקני הקבוצה, כולל סט משחק רשמי בשלושה צבעים, סט אימון עבור השחקנים והצוות המקצועי כמו גם ביגוד ייצוגי. לראשונה מכבי תל אביב השיקה גם חולצת משחק בגזרת נשים.

עיצוב המדים מכיל מספר אלמנטים ייחודיים והיסטוריים של המועדון. בצווארון הפנימי תמצאו את הסמל הנוסטלגי של מכבי תל אביב. בגב העליון של החולצה, נוסף העונה לראשונה, המשפט שמוביל את רוח המועדון:  Respect All, Fear None

בתחתית החולצה מוטבעת תווית MTA מוזהבת הקובעת את אותנטיות המדים הרשמיים לעונת 2017/18. כראוי למועדון עם מסורת מפוארת כמו של מכבי תל אביב, סמל המועדון הוסט למרכז החולצה.

קולקציית ההלבשה הרשמית לעונת 2017/18, מציגה את השילוב המושלם של עיצוב ייחודי, טכנולוגיה מתקדמת ונוחות בלתי מתפשרת. לאורך כל התהליך המועדון נעזר בטובי המומחים בארץ ובחו"ל על מנת להעניק לשחקנים ולאוהדים כאחד, חוויה ספורטיבית מהמעלה הראשונה.

השקת המדים הרשמיים לעונה הקרובה היא יריית הפתיחה של מהלך החסר תקדים בספורט הישראלי תחת המיתוג WeAreMaccabi #WeAreTheBrand#. כראוי למהלך שכזה המועדון יוצא בקמפיין רחב במדיה הדיגיטלית ובשילוט חוצות בכל רחבי העיר תל אביב. 

הבעלים מיץ' גולדהאר אמר: "המעבר לייצור עצמי, מאפשר למועדון גמישות בייצור וייחודיות בעיצוב תוך כדי שמירה על רמת איכות הגבוהה ביותר. השחקנים, הצוות המקצועי והאוהדים היו חלק בלתי נפרד מתהליך קבלת ההחלטות על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר".

סמנכ"לית השיווק, שרון תמם: " אנחנו מאוד גאים לייצר קו הלבשה חדש שכולו מכבי תל אביב המחבר בין השחקנים והאוהדים כאחד. המהלך שארך למעלה מ 10 חודשים ארוכים, הינו תולדה של שיתוף פעולה בין הצוות המסחרי של המועדון לצוות המקצועי של הקבוצה, ומומחים מהתחום, כאשר בשלב בחירת העיצוב נעזרנו גם באוהדים. המהלך הזה הוא יתד נוסף המציין את השאיפה של המועדון להפוך למוביל ופורץ דרך הן ברמה המקצועית והן ברמה השווקית".

מנהל המסחור של המועדון, טל מועלם: " לאורך כל תהליך הפיתוח והייצור שמנו דגש על מורשת המועדון, עיצוב מושקע ואיכות בלתי מתפשרת. אנו משוכנעים כי האוהדים יהנו ללבוש את החולצה במשך כל העונה בדיוק באותה מידה שהשחקנים נהנו ללבוש אותה בפעם הראשונה".

הקפטן שרן ייני: "המהלך הייחודי שבחר המועדון לעשות שילב בין הצרכים של שחקני הקבוצה הבוגרת והאוהדים ומציב את מכבי תל אביב ברמה אחרת ביחס למה שמקובל בארץ. האיכות של התלבושת הרישמית והשילוב של האלמנטים היחודיים וההיסטורים יגרמו לכל שחקן ואוהד תחושה של גאווה בסמל כשילבש את החולצה".