לאחר הניצחון ביום הראשון על א.ק. שטוקהולם קיוו הצהובים להמשיך ביכולת הטובה. היום נפתח בצורה פחות טובה, כאשר הקבוצה נוצחה על ידי אוסטריה וינה 2:1. הדר מור יוסף היה הכובש לזכות מכבי. בהמשך היום הצליחו התל אביבים לחזור למסלול הניצחנות כשהכניעו את פרנצברוש בודפשט לאחר מהפך. הכובשים בצהוב היו נהוראי ביטון וסתיו נחמני שכבש שער ניצחון בתוספת הזמן. הניצחון ממקם את הקבוצה במקום השני בסוף שלב הבתים, מה שמקנה לה את ההזדמנות להילחם מחר על המקום השלישי נגד לוקומוטיב מוסקבה.

המשחק הראשון נערך בבוקר נגד אוסטריה וינה. הקבוצה נקלעה לפיגור אך בזכות יכולת טובה וקשיחות הצליחו התל אביבים לאזן את התוצאה משער של הדר מור יוסף. המשחק המשיך בשליטה מלאה של הצהובים עד שנשרק פנדל מפוקפק לחובתם, ממש לקראת הסיום. לאחר התייעצות ארוכה במגרש של צוות השיפוט האוסטרי הפנדל אושר והמקומיים כבשו את בעיטת העונשין וניצחו 1:2.

קצת יותר מאוחר באותו היום נערך משחק נוסף, הפעם נגד פרנצברוש בודפשט ההונגרית. הצהובים יצרו גם הפעם מצבים מצויינים אך דווקא טעות במבנה של הקבוצה גרמה לשער חובה. הקבוצה לא נשברה והמשיכה להתקיף מהאגפים בצורה אינטנסיבית, מה שיצר הצטרפות של שחקנים נוספים בקישור ובהתקפה. היריבה ניסתה בצורה מכוונת להאט את המשחק ולבצע הרבה עבירות, אך התל אביבים הצליחו להשוות במהרה משער של נהוראי ביטון. הקבוצה המשיכה בשיטת המשחק מה שהניב פרי בסופו של דבר בשער הניצחון בתוספת הזמן של סתיו נחמני שהביא את הניצחון. 1:2 למכבי.

היום השני בטורניר היה יום נוסף של למידה לנערים. התוצאות עזרו לקבוצה לעלות חזרה למעלה ולסיים במקום השני בבית. ביום האחרון לטורניר יפגשו הצהובים את לוקומוטיב מוסקה הרוסית, המנצחת במשחק תגיע למקום השלישי והמכובד בטורניר.