קבוצת נערים ג' של מכבי תל אביב (עד גיל 15) נעלה היום (ראשון) את הופעתה במסגרת טורניר וינה שנערך בסוף השבוע האחרון באוסטריה. הצהובים השיגו את המקום השלישי המכובד לאחר שגברו על לוקומוטיב מוסקבה מרוסיה במשחק המכריע.

לאחר שביומיים האחרונים השיגו 2 ניצחונות ורשמו הפסד אחד, הצהובים סיימו במקום השני בבית אליו שובצו ופגשו את היריבה הרוסית למשחק על המקום השלישי. אחרי שהמועד החוקי הסתיים ב-0:0 ההכרעה הגיעה בתום דו קרב פנדלים דרמטי. במצב של 6:7 לזכות הצהובים הצליח השוער בן מוסאיוף להדוף את הבעיטה האחרונה של הרוסים ושלח את הצהובים לחגוג. לאחר סיום המשחק בחרו המארגנים בבלם מכבי הדר מור יוסף לשחקן המצטיין של הטורניר כולו.

צפו בבעיטה המכריעה:

שחקני נערים ג' מנצחים את לוקומוטיב מוסקבה

ריימונד אוטוולד, המשמש כעוזרו של המנהל הביצועי פטריק ואן לוון, סיכם את ההופעה של מכבי בטורניר: "הטורניר, והמשחק הזה בפרט, הם צורת הלימוד הטובה ביותר עבור השחקנים ובחינה האם פילוסופיית המשחק שלנו עובדת מול קבוצות אירופאיות. היא עבדה, אך יש גם למדנו המון ממפגש עם יריבות חזקות ושופטים ברמה גבוהה. השחקנים נהנו מאוד וגילו שעליהם להמשיך ללמוד ולהשתפר. אני גאה בדרך בה השחקנים והצוות המקצועי התמודדו עם האתגר ואני חושב שהראינו לכולם פה מה ומי זה מכבי ת"א. הסגנון הדינמי והרצון לנצח הפתיעו לא מעט אנשים כאן".

מכבי החלה את דרכה ביום שישי עם ניצחון על שטוקהולם משבדיה, כאשר אתמול קיימה שני משחקים נוספים בהן רשמה ניצחון 1:2 על פרנצוורוש מהונגריה והפסד 2:1 לאוסטריה וינה. מלבד הקבוצות הללו השתתפו בטורניר גם קבוצות הנערים המקבילות של ראפיד וינה, הכוכב האדום בלגרד וגיורי.