פרי גיים
מכבי תל אביב התייצבה הערב (חמישי) באיסלנד למשחק הגומלין מול רייקיאוויק במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. הצהובים הגיעו לאי עם יתרו של 1:3 מהמשחק הראשון בנתניה ובידיעה כי אם ישלימו את המשימה יפגשו בשלב הבא את המנצחת בין פאניוניוס לגוריצה. ג'ורדי קרויף בחר לעלות בהרכב שכלל את ארון שוינפלד ווידאר קיארטנסון בצוותא, כאשר בחלק האחורי הוצב יובל שפונגין במקומו של אלי דסה הפצוע. מהעבר השני, רייקיאוויק הגיעה לאחר הפסד באמצע השבוע במסגרת הליגה המקומית. הערב המאמן של המארחים, ווילום פורסון, ערך 4 שינויים בהרכב לעומת זה שהציב במפגש הראשון.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בצורה די שקולה כאשר שתי הקבוצות מנסות להשיג שער. מכבי ניסתה להניע את הכדור בעוד היריבה בנתה בעיקר על כדור מהירים קדימה. בדקה ה-10 גם הגיע המצב הראשון אחרי שכדור של דוידזאדה משמאל מצא את הראש של קיארטנסון שנגח החוצה. האיסלנדי המשיך לחפש את השער ובדקה ה-21 שלח כדור ממרחק מעל השער של היריבה. המארחת איימה על השער 8 דקות לאחר מכן כשכדור חופשי של סיגריונסון כמעט הכניע את ראיקוביץ'.

3 דקות לאחר מכן מכבי הגיעה להזדמנות טובה אחרי מסירה של אצילי לגולסה, שזיעזע את המשקוף. אצילי המשיך להיות פעיל גם בדקות הבאות, אך בעיטה שלו ומהלך נוסף בו שוב מצא את גולסה הסתיימו עם כדורים החוצה. 5 דקות להפסקה שוינפלד מסר כדור גדול לאצילי, שהגיע לאחד על אחד מול השער, אך יציאה של האחרון מנעה שער.

מחצית שניה
דקה בלבד מפתיחת המחצית אייל גולסה שוב פגע במשקוף, הפעם לאחר טעות של השוער האיסלנדי שהשמיט, הכדור הגיע לקשר שבעט מ-14 מטרים אך סבל מחוסר מזל והכדור ניתז מהמשקוף לקו השער והחוצה. בדקה ה-51 אצילי שוב הגיע למצב טוב אחרי הורדת כדור יפה של שוינפלד, רק שהשוער אולאפסון הדף את הבעיטה של הקשר. אצילי המשיך להגיע למצבים ובדקה ה-58 גם העלה את מכבי ליתרון מוצדק. המהלך החל בשרן ייני שהשתלט על כדור במרכז ושלח לקיארטנסון, האיסלנדי המשיך עם מסירת עומק לאצילי שברגל ימין בעט בחצי גובה לפינה הרחוקה ופנימה. שער שני לקשר הרכש במכבי, שער שני דווקא ברגל ימין החלשה שלו. 

בדקה ה-64 דור פרץ החליף את ריקן ושתי דקות לאחר מכן כבר מצא את הרשת. הפעם אצילי היה בעמדת המבשל ועם מסירה רוחב מימין, מצא את הקשר שהמשיך בבעיטה שטוחה בנגיעה לרשת. בדקה ה-68 אוהדי מכבי קיבלו הזדמנות ראשונה לצפות ברכש החדש כריסטיאן באטוקיו שהחליף את אייל גולסה ועלה להופעת בכורה. בדקה ה-73 הקשר גם הראה ניצוצות ראשונים עם מסירה עומק מרשימה לשוינפלד, שבעט מיד אבל השוער הציל שער נוסף. לקראת הסיום מכבי איימה על השער עם ניסיונות של קיארטנסון ובאטוקיו אך האיסלנדים נחלצו מספיגה נוספת. 0:2 לצהובים בסיום, שעלו לסיבוב המוקדמות השלישי עם 1:5 בסיכום.

בשלב הבא מכבי תפגוש את פאניוניוס היוונית שעברה את גוריצה. המשחק הראשון (יום חמישי, ה-27.7) יתקיים באיצטדיון בנתניה. הגומלין באתונה שבוע לאחר מכן.