מכבי תל אביב עברה הערב (חמישי) בהצלחה את המפגש מול רייקיאוויק באיסלנד. הצהובים גברו 0:2 על היריבה והשלימו 1:5 בסיכום שני המשחקים בדרך לעליה לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. בסיום סיכמו ג'ורדי קרויף ווידאר קיארטנסון את ההופעה של הקבוצה.

"זה ניצחון טוב, עמדנו במטרה שלנו", אמר המאמן, "העובדה שהם כבשו בישראל גרמה לדברים להיות מעט יותר זהירים עבורנו. ידענו שהם ישחקו עם כדורים מהירים קדימה ושהם חזקים פיזית אבל היינו מוכנים לזה. התחלנו את העונה רק לפני מספר שבועות ואנחנו משתפרים ככל שהזמן עובר".

על המשך הדרך: 
"אנחנו רוצים לעלות לשלב הבתים, יש לנו שינויים בסגל ושחקנים חדשים שהגיעו אבל אני מקווה שאנחנו חזקים מספיק כדי לעלות לשלב הבתים".

מי ששיחק לעיניי כ-50 חברים ובני משפחה שהגיעו לאיצטדיון בבירת איסלנד, עם חולצות וצעיפים של מכבי, הוא וידאר קיארטנסון. החלוץ האיסלנדי דווקא לא מצא את הרשת הפעם וקרויף אמר: "יכול להיות שהוא התאמץ יותר מהרגיל, היה לו חשוב להבקיע, הוא מאוד רצה את זה. הוא היה מעט פצוע באימון אתמול אבל לחץ לשחק היום".

ומה היה לקיארטנסון לומר על המשחק המיוחד מבחינתו? "זו תמיד הרגשה טובה לשחק בבית, עבר הרבה זמן מאז ששיחקתי כאן בפעם האחרונה, זה היה לפני 4 שנים. כיף להיות פה, זו עיר נהדרת וטוב לראות כל כך הרבה חברים ובני משפחה שלי כאן".