ניסוי כלים ראשוני של קבוצת הנוער. מכבי תל אביב ׳שחר׳ פגשה את הקבוצה הבוגרת של הכח ר״ג למשחק אימון שהתקיים במתחם האימונים בקריית שלום. הצהובים גברו על היריבה מרמת גן בתוצאה 1:3, משערים של אור דסה, תומאס פרינס ומופלאח שלאטה. במשחק נכחו גם הצוות המקצועי הבכיר של מחלקת הנוער בהנהגתו של פטריק ואןן לוון, המנהל הביצועי של המועדון.

סיקור המשחק:
בדקה ה-38 הצהובים עלו ליתרון. אור דסה השתלט על כדור שנהדף משוער היריבה ובבעיטת וולה כבש לרשת של הסגולים, 0:1 למכבי. 4 דקות לאחר מכן הקבוצה מרמת גן השוותה את התוצאה אחרי מהלך קבוצתי. בדקה ה-60 תומאס פרינס קיבל כדור נהדר מהאגף הימני, הקשר לא התבלבל והכניס את הכדור לרשת. 1:2 לצהובים. בדקה ה75 היתרון של הצהובים גדל. מופלאח שלאטה, שנכנס כמחליף, קיבל כדור באגף הימני, התקדם לעבר מרכז הרחבה כשהוא חולף על פני שני שחקנים ובעט לפינה הרחוקה פנימה, 1:3 למכבי.

הרכב מכבי ת"א: חביב אוחיון, אלון שטרוזברג, פאדי נג׳ר, רן וטורי, תומר מכלוף, תומאס פרינס, תומר אלטמן, עומר בראמי, אור דסה, אדיר חרדון וסהר ברעמי. במחצית המשחק ההרכב הוחלף ושותפו: רועי מן, תמיר גלזר, עמית מורדכיוב, בר כהן, יואב הופמייסטר, ריקי וקדירה אביס.

מאמן הקבוצה גיא צרפתי סיכם: ״מדובר במשחק אימון ראשון והיו הרבה דברים טובים, אך כמובן שיש דברים שצריך לתקן. שני דברים בולטים שראו היום זה הנחישות ושיטת המשחק שלנו ואלה הדברים שניתן עליהם דגש השנה. הדרך היום מאוד מצאה חן בעיני, גם הגישה של השחקנים וגם סגנון המשחק. עדיין מדובר רק בהתחלה ויש לפנינו עוד הרבה עבודה״.