מחלקת הנוער של המועדון פתחה עונה כשהנציגה הראשונה שהחלה את אימוניה היא קבוצת הנוער של המועדון, מכבי תל אביב ׳שחר׳. גיא צרפתי, מאמן הקבוצה, העביר את האימון הראשון יחד עם הצוות המקצועי הרחב. בחודש הבא תצא הקבוצה למחנה האימונים בקייב כדי להמשיך את ההכנות לעונת 2017/18.

תתחדשו! אזור חדש של אקדמיית הנוער באתר הרשמי. כל העדכונים, התמונות, קליפים מיוחדים וחדשות של כל קבוצות המחלקהלחצו כאן

קבוצת הנוער כוללת שחקני נוער ותיקים ושחקנים צעירים שעלו מקבוצת נערים א׳ שזכתה בדאבל בעונה החולפת. כבר בחודש הקודם חמישה שחקני נוער שיתפו פעולה עם הקבוצה הבוגרת במחנה האימונים באוסטריה. בנוסף, נכחו באימון הצוות המקצועי הבכיר של מחלקת הנוער: פטריק ואן לוון, המנהל הביצועי של המועדון, יחד עם עוזריו ריימונד אוטוולד ורובין פרהול.

מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, בעונתו השנייה כמאמן ראשי של קבוצת הנוער, העביר את האימון הראשון של העונה וסיכם בהתרגשות: ״זו תמיד הרגשה טובה לחזור לכר הדשא, יש בי את התשוקה להגיע ראשון למגרש ולהתחיל לעבוד. אנחנו מתחילים מנקודת פתיחה טובה יותר בזכות העשייה המרובה בשנה שעברה, מבחינת ארגון, סגל, תכניות עבודה ואיכות משחק. אני מאמין שנוכל להשתדרג העונה בתקווה שזה יתבטא בפיתוח שחקנים נוספים ושהקבוצה תהיה מנצחת. היה אימון טוב והאווירה טובה, אנחנו ננסה לשמר את זה לכל העונה״.