עונה חדשה החלה במחלקת הנוער ואיתה הושק אזור חדש למחלקה באתר הרשמי של המועדון. כל החדשות, התוצאות, הסיקורים, קטעי וידיאו, פרוייקטים מיוחדים ועוד, יתעדכנו באופן שוטף לקהל הרחב. בנוסף, יוכלו אוהדי ושחקני הקבוצה להנות מתכנים שונים ומידע מיוחד על המחלקות השונות כמו: סקאוטינג, חינוך, מדעי ספורט, רפואה ועוד.

פטריק ואן לוון, המנהל הביצועי של המועדון, שאחראי להשקת האזור החדש והשינוי הגדול במחלקה, מתאר את החשיבות של הפלטפורמה בה יוכל המועדון לשתף כמה שיותר מידע וליצור אינטראקציה עם הקהל הרחב: ״מאוד חשוב שהשחקנים והאוהדים שלנו, יחד עם שחקני כדורגל צעירים ברחבי הארץ, יכולים להשתמש באתר מקצועי של מחלקת הנוער של מכבי תל אביב. מעניין לקרוא על מחלקת הנוער, על המאמנים וכל שאר הפעילויות שיש במחלקה. אימונים, סיקור משחקים או צפייה בשערי המחזור, כל אלה נתונים מסקרנים שהאוהדים יוכלו לקבל. עלינו לשתף כמה שיותר מידע כדי שאנשים יוכלו לדעת יותר עלינו ולשתף מידע איתנו יחדיו. בעתיד נמשיך לפתח את האתר ולהפוך אותו לאינטראקטיבי יותר בין המועדון לאוהדים".

"אנחנו מפתחים המון פרוייקטים ופעילויות", הוסיף, "ניתן יהיה לקרוא על פעילויות סקאוטינג של המועדון והזדמנויות נוספות עבור ילדים להגיע ולהראות את היכולת שלהם. אנחנו נשתף מידע בנוגע לבתי הספר השונים, להם אנחנו נותנים מראה חדש בהם לא רק יתאמנו הילדים אלא גם ישחקו במסגרת תחרותית. אתר מחלקת הנוער הוא המקום המושלם לקרוא ולהתעדכן בפעילות של האקדמיה״.