מכבי ת"א ניצחה הערב (חמישי) 0:1 את פאניוניוס במשחק הראשון מבין שניים במסגרת סיבוב המוקדמות  השלישי של הליגה האירופית. בשבוע הבא ייצאו הצהובים למשחק הגומלין עם מקדמה ובסיום סיכם המאמן ג'ורדי קרויף את ההופעה של קבוצתו.

"0:1 זו תוצאה טובה בהרבה מ-1:2, אבל הפסדנו את הכדור יותר מדי בקלות. לפעמים במשחק קשה, כשאתה מרגיש שאתה לא במיטבך, הדבר הכי טוב לעשות זה לנצח 0:1", אמר קרויף, "לוקח לנו יותר מדי זמן להבין שאנחנו במשחק וכל דקה קריטית. הקבוצה נראתה מעט עייפה בחצי השני אבל זה משהו שאנחנו צריכים לעבוד עליו בעזרת החזקת כדור. אנחנו מקווים שזה יספיק לנו בגומלין ואם נעלה אנחנו מקויים לחזק את הסגל ולהיראות טוב יותר וטריים יותר". 

על מצב הקבוצה והסגל:
"הכי חשוב כרגע לעלות זה לעלות שלב. ברוב השנים שלי כאן אנחנו לא בשיאנו בתחילת העונה, זה משהו שצריך לעבוד עליו. יש שחקנים שאנחנו מנסים להביא, הגשנו הצעות טובות אבל לפעמים התזמון לא עובד לטובתך".

על המשחק של באטוקיו: 
"אני חושב שאפשר לראות את האיכות שלו, הוא מוסיף יצירתיות. גם לדור מיכה יש איכותית דומות אבל הוא עדיין פצוע. אני חושב שבאטוקיו יכול לתת הרבה מאוד למועדון הזה, אם נשפר את המשחק שלנו ונשלוט יותר בכדור זה גם יעזור לו".