פרי גיים
מכבי תל אביב המשיכה הערב (חמישי) את המסע האירופי שלה. אחרי שחלפו על פני טיראנה ורייקיאוויק, הצהובים אירחו באיצטדיון בנתניה את פאניוניוס מיוון למשחק הראשון מבין שניים במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. ג'ורדי קרויף החליט לפתוח עם הרכב שכלל את כריסטיאן באטוקיו, במה שהיתה הופעת הבכורה של הקשר החדש ב-11. בנוסף, המאמן החליט לצוות את וידאר קיארטנסון וארון שוינפלד יחדיו בחלק הקדמי. יובל שפונגין פתח בעמדת המגן הימני, כאשר דור מיכה ואלי דסה נעדרו בשל פציעות.

מהעבר השני, האורחים מאתונה הגיעו לאחר שבסיבוב הקודם עברו את גוריצה מסלובניה ואשתקד סיימה הקבוצה במקום החמישי בליגה היוונית. פאניוניוס חסרה את צמד השחקנים האיראני, מסעוד שוג'אי ואחסן היג'אספי, שלא הצטרפו לנסיעה לישראל, אך בחוד היווני פתח הגרמני סאמד ישיל ששיחק בעבר בליברפול.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בשליטה של הצהובים שהחזיקו יותר בכדור בדקות הראשונות. למרות זאת, ההזדמנות הראשונה היתה שייכת דווקא ליוונים, כאשר נגיחה של ישיל סיכנה את ראיקוביץ', אך פגעה ברשת החיצונית. בדקה ה-22 הגיע גם האיום הראשון של מכבי על השער אחרי שבאטוקיו הניף את רגל ימין ומ-20 מטרים ירה כדור חד ליד העמוד. הקצב נותר די רגוע בדקות הבאות, כאשר בדקה ה-29 בעיטה של סרמנטאס היווני חלפה ליד הקורה. מכבי המשיכה להחזיק בכדור יותר גם בשלהי המחצית אבל היוונים התמקדו בהסתגרות בחלק המגרש שלהם והצליחו למנוע מצבים מסוכנים ליד השער של השוער מאטיץ' קוטניק. בדקה ה-43 שרן ייני ייצר בעיטה נהדרת מ-25 מטרים, דווקא ברגל שמאל, אבל השוער הדף. 0:0 בסיום המחצית הראשונה.

מחצית שניה
המחצית השניה החלה עם מצב טוב היוונים, אחרי שבדקה ה-47 מסוראס קיבל את הכדור ברחבה אך בעט מעל השער ומכבי ניצלה מספיגה. דקה אחת בלבד עברה ומכבי הענישה בצד השני. שוינפלד קיבל את הכדור על סף הרחבה והשאיר לקיארטנסון. האיסלנדי עבר במבצע יפה שחקן הגנה אחד ומ-15 מטרים ירה לרשת. 0:1 למכבי.

מכבי לא הסתפקה בשער אחד ויצאה קדימה, בדקה ה-53 בעיטה חזקה של גולסה איימה על המסגרת, אך חמקה החוצה. בדקה ה-67 עומר אצילי פרץ מהמרכז ושלח כדור שטוח לעבר השער של היריבה, אך השוער היה במקום וקלט. פאניוניוס ניסתה להשיג שער חוץ ובדקה ה-78 גם התקרבה אליו אחרי שלאמפרו השתחרר על סף הרחבה ובעט ממצב קורץ, ראיקוביץ' היה במקום וקלט. בדקה ה-80 וקיארטנסון כמעט הכין לשוינפלד את השער השני אחרי פעולה טובה בצד שמאל, אך הנגיחה של חברו לחוד לא היתה מדוייקת. שתי דקות לקראת הסיום באטוקיו שוב הראה שיש לו מה להציע עם בעיטות ממרחק, אבל השוער של היה במקום וקלט את הבעיטה של הקשר.