פותחים עונה בכדורגל הישראלי. מכבי תל אביב תארח הערב (א') את בני יהודה במסגרת המחזור הראשון בגביע הטוטו, למעשה המשחק הראשון לעונת 2017/18 בכדורגל הישראלי. הצהובים יגיעו למפגש אחרי ניצחון בחמישי האחרון 0:1 על פאניוניוס ועם חמישה משחקים רשמיים מאחוריהם. אחד השחקנים שהיו שותפים לניצחונות האחרונים הוא המגן יובל שפונגין.

בוידאו: קרויף לקראת משחק גביע הטוטו

ג'ורדי קרויף לקראת משחק גביע הטוטו נגד בני יהודה

"זה כיף גדול בשבילנו לפתוח עונה נוספת", אמר שפונגין לקראת המשחק, "אנחנו מתרגשים עם ציפייה להגיע להישגים העונה. אנחנו רוצים לרוץ חזק בכל המפעלים העונה".

פתחתם את העונה מוקדם עם אירופה. אתם כבר אחרי חמישה משחקים רשמיים. זה נתן לכם יתרון על יריבות אחרות בליגה:

"ברור. ככל שמשחקים יותר נכנסים יותר לכושר משחק ככה שאין ספק שזה יתרון שיש לנו. גם המשחקים בגביע הטוטו יהיו טובים לנו לליגה".

בוידאו: קיארטנסון מנצח את פאניוניוס

אתם מרגישים שיפור ביכולת ממשחק למשחק? 

"מרגישים שיפור אבל יש לנו עוד הרבה עבודה. אנחנו עובדים קשה מאוד באימונים ויודעים שיש לנו עוד הרבה מה להשתפר. אנחנו עושים את זה באימונים, תוך כדי תנועה ותוך שאנחנו עושים את זה עם ניצחונות זה חשוב לנו".

"אני תמיד משתדל לתת את ה-100 אחוז שלי בכל משחק ולתת את הכל. ללחימה ועבודה קשה אין יום רע"

שפונגין הפך להיות חלק אינטגרלי מההרכב של ג'ורדי קרויף בחודש האחרון אחרי הפציעה של אלי דסה שנמצא בתקופת החלמה: "אני תמיד משתדל לתת את ה-100 אחוז שלי בכל משחק ולתת את הכל. ללחימה ועבודה קשה אין יום רע. אין ספק שהאימונים שלנו ברמה מאוד גבוהה והשחקנים שלא מקבלים הרבה הזדמנויות צריכים להיות מוכנים להזדמנות שהם יקבלו".

על המפגש מול בני יהודה, היריבה האחרונה שפגשו הצהובים בגמר גביע המדינה:

"אין ספק שזה מעלה אסוציאציות פחות נעימות, אבל אין מה לעשות. אנחנו צריכים ללמוד מהעבר ולבוא מוכנים יותר".

על המפעל שלפעמים הופך את הלו"ז בחודש אוגוסט לצפוץ מאוד:

"זה מפעל שנותן גם הזדמנות טובה לכל השחקנים שלא מקבלים דקות משחק להציג את היכולת שלהם ולצבור דקות לכושר משחק בשלב הזה של העונה. ובאופן כללי אסור לנו לזלזל באף מפעל. העומס בחודש אוגוסט? בשביל זה יש לנו סגל רחב מאוד וכולם יקבלו בו דקות משחק".