מכבי תל אביב השיגה אמש את ניצחון הליגה הראשון שלה העונה עם 1:2 על קרית שמונה במשחק חוץ. אחד הבולטים בשורות הצהובים היה אופיר דוידזאדה שאף בישל את השער הראשון של הקבוצה לעומר אצילי.

המגן השמאלי התייחס לכושרו בפתיחת העונה ואמר: "אני מרגיש מצוין, אני שמח מאוד על הבישולים והכושר שלי. זאת היתה המטרה שלי, לפתוח טוב את העונה אחרי שנה שלא שיחקתי בה יותר מדי. אני שמח על זה מאוד והמטרה שלי היא רק להמשיך קדימה ולהמשיך את היכולת הטובה". 

על כך ששיחק בעמדה מעט יותר התקפית בעקבות מערך 3 הבלמים של מכבי הוסיף: "נוח לי מאוד בשני המערכים האלה ואני שמח שיש לנו שני מערכים, זה נותן לנו גיוון ומאוד בריא לקבוצה שיהיו לה 2 כמה מערכים כי זה יכול להפתיע יריבות. אני מגיש טוב בעמדה הזו אבל בכל מקררה יש לנו עוד עבודה להמשך ואני גם בטוח שנשתפר".

על ההתקדמות של מכבי מפתיחת העונה סיפר: "אני מרגיש שדברים מתחילים להתחבר. ניק בלקמן היה טוב מאוד בהופעת הבכורה שלו. בטח למשחק ראשון אחרי הרבה זמן שהוא לא שיחק. היה נראה שהוא רעב, הוא עובד גם בשביל הקבוצה ונלחם והוא שחקן שמאוד יעזור לנו. גם השחקנים החדשים נראים טוב וככל שעובר הזמן נראה שהם יותר מתחברים לקבוצה"