ברוכים הבאים למשחק הליגה הראשון שלנו העונה נגד בית"ר ירושלים. עבורי מדובר בכבוד גדול לכתוב לכם כמנכ"ל המועדון המצליח ביותר בישראל. אני מודה למיץ' גולדהאר על ההזדמנות שניתנה לי להפוך לחלק מהצבא הצהוב-כחול. אני מצפה לעבודה המשותפת עם ג'ורדי קרויף בתפקידו החדש כמאמן ראשי ושנעשה כל מה שביכולתנו על מנת להביא למכבי תארים בעונה זו ובהמשך. 

כחלק מתהליך הצטרפותי למכבי ביליתי זמן מה במחיצתו של מיץ'. שאלתי אותו מה הוא מעוניין להשיג מהמעורבות במכבי ת"א והוא הסביר לי שהוא מעוניין שמידי עונה מכבי תהיה המועדון הטוב בישראל, הן מבחינת זכייה בתארים והן כארגון מסחרי, כמו גם כוח מוכר ברמה האירופית. ברור לי לחלוטין כי מיץ' הוא ווינר, מלא בלהט למכבי ומחויב לכך שמכבי תעבוד יחד עם הקהילה המקומית. מיץ' מעריך מוסר עבודה, חוסר אנוכיות, דברים שנעשים כהלכה, עם מחשבה ואכפתיות, מבלי כמובן לעגל פינות. הוא מצפה ודורש כי במהלך קבלת החלטות טובת המועדון תעמוד תמיד מעל לכל. ציפיות אלה מלוות אותי בכל דבר שנעשה ואני נחוש להגשים אותן ולהעצים אותן בעזרת כל מי שקשור למכבי ולאוהדים. 

ביום חמישי האחרון צפינו במשחק בו הופיעה קבוצה. הופעה בה כל אחד תרם את חלקו, עובדה שתרמה להשגת התוצאה – ניצחון חשוב. שיחקנו עד כה העונה ב-7 משחקים באירופה וב-4 נוספים במסגרת גביע הטוטו. הקיץ האחרון היה קצר באופן יחסי עבור שחקנינו, במיוחד עבור הבין לאומיים שזומנו למשימות במדי הנבחרות, אך אני מאמין שכבר ראיתם עד כמה השחקנים האלה מחויבים. חשבתי כי המקצוענות והמסירות של הקבוצה ניכרו במהלך משחק הגומלין באתונה נגד פאניוניוס, כאשר על אף לחץ כבד מצד הקבוצה הביתית ואוהדיה, מכבי עמדה במשימה, ניצחה את המשחק והעפילה לשלב הבא. במשחקים האחרונים שחקנים צעירים כמו דור ואליאל פרץ, יונתן כהן, שגיב יחזקאל, דניאל טננבאום ושון גולדברג קיבלו הזדמנויות. בנוסף, היה מרגש לראות את עדן קארצב ופאדי נג'אר עורכים את הופעת הבכורה שלהם בקבוצה הבוגרת במשחק נגד הפועל רעננה.

מיץ', ג'ורדי ואנוכי עובדים יחד על מנת להבטיח שנאתר את השחקנים המתאימים שיהפכו את הקבוצה לחזקה יותר, ושיתנו לכם קבוצה בה אפשר להתגאות.

הוספנו לסגל איכות עם צירופם של עומר אצילי, אופיר דוידזאדה, מתן בלטקסה, כריסטיאן באטוקיו, טינו סושיץ' וניק בלקמן, כשבמקביל שמרנו בקבוצה את ברק יצחקי ויובל שפונגין  "והצעיר" הבלתי נגמר טל בן חיים. בנוסף, הארכנו גם את חוזיהם של כישרונות צעירים כמו מאוויס צ'יבוטה, שממשיך להתפתח כשחקן מושאל. אנו עובדים קשה מאוד על מנת להוסיף עוד איכות לסגל. מיץ' מחוייב לחלוטין למועדון ודואג לקראת העונה שבפתח שיהיה לנו את הסגל הטוב ביותר במידת האפשר. מיץ', ג'ורדי ואנוכי עובדים יחד על מנת להבטיח שנאתר את השחקנים המתאימים שיהפכו את הקבוצה לחזקה יותר, ושיתנו לכם קבוצה בה אפשר להתגאות. אני בטוח כי נחתים עוד מספר שחקנים לפני סגירת חלון ההעברות. תוכלו לקרוא ראשונים את כל החדשות הרשמיות באתר ובאפליקציה שלנו.

מחוץ למגרש, צוות המשרד שלנו עובד קשה באותה מידה. מכרנו למעלה מ-10,000 מנויים לעונה הקרובה. המדים החדשים שייצרנו והשקנו באופן עצמאי זוכים לפופולריות וגם מגוון מדי האימון התקבלו בחום. מחלקת השיווק עובדת בצמוד לספונסרים הקיימים ובנוסף מגייס חדשים. העונה תעמוד לצידנו משפחה של חברות מובילות העובדות עם המועדון ודוחפות אותו להצלחה על המגרש ואני רוצה לנצל הזדמנות זו בכדי להודות ל- HP, Hisense, Nivea, Kopell Group, Fritz, Issta sport, Eurodrive, פיצה פרגו ו-Ibbls.

 

קרן מועדון הכדורגל מכבי תל אביב גם היא ממשיכה לעשות חיל. מאוד מספק לראות את העבודה הטובה שעושים השחקנים והמועדון למען הקהילה. מיץ' נלהב מאוד בעניין זה ואני בטוח כי נמשיך במגמה זו במהלך העונות הבאות.

לבסוף, ברצוני להודות לכם, האוהדים הנפלאים שלנו. גרמתם לי לחוש רצוי מאוד על ידי כל מי שהיתה לי ההזדמנות לפגוש עד כה. התשוקה והרעש אליהם נחשפתי היו נהדרים. אני יכול רק לדמיין את עוצמת הרעש כאשר תישמע שריקת הפתיחה הערב. תמכתם בקבוצה שוב במספרים גדולים וכולם במועדון, בעיקר השחקנים, ג'ורדי והצוות המקצועי מעריכים את התמיכה שלכם. אנו מצפים לראות אתכם במשחק הגומלין ביום חמישי מול אלטאך וכשהקול שלכם ישמע בדחיפת הקבוצה לניצחון.

יתכן שלא ננצח בכל משחק העונה אבל אני מאמין שיש לכם מאמן, צוות ושחקנים שיתנו הכל למענכם וגם במידה ולא ינצחו הם יתנו את הכל במגרש. נצליח רק במידה ונישאר מאוחדים כולנו ונעבוד כקבוצה מלוכדת מחדר הישיבות ועד ליציעים. אני יודע שאנחנו הקבוצה הזו ואני יודע שאתם תהיו השחקן ה-12 בעונה שלפנינו. שוב תודה לכם.

יאללה מכבי!