הנה. זה מגיע… ליגת העל תיפתח בסוף השבוע הקרוב ואם כבר לפתוח עונה אז לעשות זאת כמו שצריך במשחק מרכזי נגד בית"ר ירושלים. מתרגשים? חכו להפנינג שמכינים לכם לפתיחת העונה. אז מאיפה נתחיל?

נתחיל מהבוקר עם 'ספיישל תוכניית משחק הדיגיטלית' לקראת פתיחת העונה שאתם חייבים לקרוא. פרומו

שגם השחקנים יתקשו להתעלם ממנו, עומר אצילי עושה כוחות וזו רק טעימה. מיותר לציין שזה בחינם. כל מה שצריך זה רק להוריד את האפליקציה הרשמית (להורדה חינם לחצו כאן)

בתוכניית המשחק ובשאר הפלטפורמות הדיגיטליות של המועדון (אתר, אפליקציה, פייסבוק ואינטסגרם) תמצאו משעות הבוקר את 'מבצע יום המשחק' שלנו שלא תרצו לפספס. אז מה שתצטרכו לעשות הוא רק לעקוב ולהתחדש.

עוד לפני שריקת הפתיחה, הרבה לפני, תחכה לכם ליד הטריילר הרשמי של מכבי תל אביב עמדת צילום בחסות איסתא ספורט שתשאיר לכם מזכרת בלתי נשכחת מהמחזור הראשון ולא נוסיף כדי לא להרוס את ההפתעה. המלצה שלנו – אל תפספסו.

מה אתם אומרים אם היינו מציעים לכם לפנק את החברה ב'פיצה פרגו' במהלך המשחק על חשבוננו? אז קבלו את המבצע הבא, שבו כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיות בו קריאטיביים ולספר לנו בפוסט המבצע שיפורסם ביום שבת בעמוד הפייסבוק שלנו למה זה מגיע לכם. השליח של פיצה פרגו כבר יימצא את אחד האוהדים ביציע וידאג לפנק אותו במחצית. גם אחד מכם שייצפה במשחק מהבית יתבקש לפתוח את הדלת לשליח שבה לפנק אותו ואת החברה.  בתאבון!

לא תוכלו לצפות במשחק? נמצאים בבסיס, בדרכים או על אי בודד? החל מ-20:45 נתחיל בשידור ישיר 'LIVE מהמגרש' גם באתר וגם באפליקציה הרשמיים של מכבי תל אביב. ליאור טימור ואלון נתן ישדרו לכם לאורך כל המשחק ובסיום יספקו לכם את התגובות.

רגע לפני שריקת הפתיחה נמשיך במסורת המבורכת של קרן ממועדון הכדורגל מכבי תל אביב ועמותת 'ספיישל אולימפיקס' כחלק מהפרוייקטים העונה ונארח, כמו בכל משחקי הבית, ספורטאי שיפגוש את הקפטן שרן ייני ויקבל ממנו מדלייה מיוחדת מהמועדון.

אל תטעו. זה לא נגמר פה. אבל תשאירו לנו בקנה עוד כמה הפתעות. בכל זאת, לא כל יום פותחים עונה. אז שיהיה לנו בהצלחה ו….יאללה מכבי!