מכבי תל אביב תפתח מחר (ראשון ב-21:00) את הופעותיה במסגרת ליגת העל כאשר תארח במחזור הראשון את בית"ר ירושלים. הצהובים יגיעו להתמודדות לאחר הניצחון 0:1 על אלטאך בפלייאוף הליגה האירופית, והיום (שבת) דיבר המאמן ג'ורדי קרויף במסיבת העיתונאים לקראת המפגש עם הירושלמים.

"בית"ר זו יריבה קשה, אבל זו גם התחלת הליגה ומשחק ביתי", אמר קרויף, "אנחנו רוצים לתת הופעה טובה בשביל האוהדים שלנו. זו קבוצה שהיה לנו קשיים מולה. ברור שנצטרך להגיע מוכנים ב-200 אחוז. בית"ר זה מועדון מיוחד עם הרבה אופי. יש להם מוטיבציה נגדנו והם תמיד משחקים חזק. יש נקודות חזקות שאנחנו צריכים להתמודד איתם. יש להם סגל טוב ואני לא חושב שהם שכחו לשחק כדורגל בכמה ימים שהם בלי מאמן".

על ההרכב הצפוי: 
"יש מעל 60 משחקים בשנה ואי אפשר שכל שחקן ישחק כל משחק. יש סגל רחב וזה תלוי במאמן לעשות את הבחירות הנכונות. אנחנו רוצים לשחק טוב יותר ולהיראות טוב יותר ואנחנו רוצים להתרכז בזה".

על מצב הסגל:
"ניק בלקמן לא יהיה בסגל, כשהוא יהיה מוכן הוא יתאמן וכמובן שיהיה לו צ'אנס לשחק. אנחנו לא נודיע כאן מי כשיר ומי לא".

על המשך הפעילות בשוק ההעברות:
"אנחנו תמיד מחפשים שחקנים טובים. טל בן חיים שעזב אותנו למשל היה שחקן מיוחד. אנחנו מנסים למצוא דרך כדי לחזק את הסגל ולהביא עוד שחקנים טובים"

על דור מיכה:
"זה שחקן שכשאתה אומר לו לשחק בכל מקום במגרש הוא מוצא את עצמו. אתה לא רוצה לתת לו עמדה אחת ואני חושב שהקבוצה תמיד מרגישה טוב יותר כשהוא על המגרש".