מכבי תל אביב תחל ביום חמישי ה-14 בספטמבר פרק נוסף בהשתתפותה במפעלים האירופים, כשתפתח קמפיין נוסף בשלב הבתים בליגה האירופית. הצהובים, שישחקו בבית A עם ויאריאל (ספרד), אסטנה (קזחסטן) וסלביה פראג (צ'כיה), ייפתחו קמפיין שלישי ברציפות בשלב הבתים במפעל אירופי וחמישי בשבע השנים האחרונות.

כעת גם לכם יש הזדמנות להיות חלק משימור המסורת הצהובה באירופה. ביום חמישי, 31.8 בשעה 19:00, תחל מכירת המנויים לליגה האירופית, גם לבעלי מנויים וגם לקהל הרחב (במקומות שאינם שייכים לבעלי המנויים). בעלי המנויים יוכלו לרכוש מנוי למשחקי שלב הבתים ולשמור על מקומם עד יום חמישי ה-7.9 בשעה 18:00. לאחר מכן, ב-7.9 בשעה 19:00, ייפתחו המקומות של המנויים שלא נרכשו למכירה גם לקהל הרחב (רק אם יישארו כרטיסים ליציעים המדוברים).

נקודות המכירה:

אתר האינטרנט של לאן (לינק למנויים ולינק לקהל הרחב)

טלפון – במוקד הטלפוני של לאן 8780*- בימים א'-ה' 09:00-18:00 וביום ו' 09:00-13:00.

קופות לאן (החל מיום א', 3.9) – רחוב דיזנגוף 101 תל אביב, בימים א'-ה' 09:00-18:00 וביום ו' 09:00-13:00.

חנות המועדון בסינמה סיטי ראשל"צ (החל מיום ג', 5.9) – ימים ג'-ה' 10:00 – 14:00 ו-15:00 – 18:00.

ייתכן עומס במוקד הטלפוני ולכן אנו ממליצים להיעזר בנקודות המכירה הנוספות ובעיקר באתר האינטרנט של לאן. מומלץ לבצע את הרכישה באתר האינטרנט באמצעות שם המשתמש והסיסמא המשויכים למנוי שלכם. במידה ואינכם יודעים את הפרטים/נתקלים בקשיים יש לפנות במייל ל-support@leaan.co.il.

שימו לב:
המנוי לליגה האירופית לא יוטען על המנויים לעונת 2017/18. הכניסה למשחקי הבית בליגה האירופית תתבצע באמצעות כרטיסים פיזיים\הדפסה ביתית.

*איסוף הרטיסים בקופות לאן יתאפשר רק מיום שלישי ה-5.9 (אלא אם כן תצא הודעה אחרת)

כניסת נכים 

מכבי תל אביב ממשיכה במדיניות ארוכת השנים על פיה נכים המתניידים באופן קבוע בכיסאות גלגלים יחד עם המלווים שלהם, לא ישלמו עבור כרטיס כניסה למשחק אלא יקבלו כרטיסי כניסה למשחקי הבית של הקבוצה. יש צורך בהרשמה מוקדמת באמצעות שליחת אימייל לכתובת  support@leaan.co.il  ובצירוף צילום תעודת נכה ותיאום מראש.

תינתן עדיפות לנכים המלווים את המועדון במהלך השנים האחרונות, אך במקביל תיפתח הרשמה כשבוע לפני כל משחק. כידוע, יש מספר מקומות מוגבל עם נגישות עבור אנשים המתניידים בכיסאות גלגלים. על מנת לשמור על בטיחות הצופים, לא תותר כניסת נכים מעבר לכמות המקומות המיועדת לכך.

אנא שימו לב:

  • אלו שיבחרו להגיע למשחק ללא תיאום מראש, לא יוכלו להיכנס.
  • ברצוננו להדגיש כי הכניסה הינה לנכים המתניידים בכיסא גלגלים באופן קבוע.

מחירי המנויים לליגה האירופית