הרגע הגדול של מכבי תל אביב מתקרב. הצהובים ערכו הערב (רביעי) את האימון המסכם שלהם לקראת המשחק מול אלטאך במסגרת פלייאוף הליגה האירופית. מדובר כמובן במשחק הראשון מבין שניים, שייערך באיצטדיון טיבולי – נאו בעיר אינסברוק ביום חמישי בשעה 21:30 (שעון ישראל). עוד קודם לכן דיברו ג'ורדי קרויף ואבי ריקן במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

 צפו באימון המסכם של מכבי הערב: 

תחילה נשאל קרויף על  הציפיות שלנו לקראת המשחק וענה: "זו העונה השישית שלי במכבי ויש לי ניסיון בדרך בה אנחנו הולכים כעת. איבדנו מספר שחקנים בקיץ האחרון אבל אנחנו בונים את הסגל שלנו ומנסים לשחק כדורגל טוב, בשנים האחרונות הגענו לשלב הבתים אז כמובן שזו אחת המטרות שלנו. מחר מצפה לנו משחק קשה אבל מי שצריך להגיע לשלב הבתים צריך לעבור משחקים קשים".

האם מכבי פייבוריטית?
"אני לא חשוב שאנחנו פייבוריטים, אני חושב שיחסי הכוחות די שווים. אלטאך עשתה לעצמה הרבה כבוד כשהדיחה את גנט, זו יריבה ראויה. זו תהיה טעות מנטלית מצידנו לחשוב שאנחנו פייבוריטים, אנחנו מכבדים את היריבה שלנו וצריכים להילחם כדי לעלות. אנחנו מקווים לעשות מחר צעד לעבר שלב הבתים אבל אלטאך הראתה שיש לה הרבה יכולות. אנחנו יודעים למה לצפות ואנחנו מוכנים ליריבה קשה". 

 

באיזו גישה תגיע מכבי?
"אנחנו מכבדים את כולם אבל תמיד מנסים לשחק את המשחק שלנו. זו תהיה טעות לשחק אחרת. אנחנו יודעים שבאירופה חשוב  להשיג תוצאה טובה לקראת הגומלין אבל המטרה שלנו היא תמיד לנסות לנצח. זו המנטליות של המועדוןן וזה מה שמצפים מאיתנו לעשות. ננסה לשחק את המשחק שלנו, עם כדורגל טוב ושליטה בכדור, אם זה לא יתאפשר אז נרצה להיות מאורגנים ומעל הכל אנחנו מגיעים עם מנטליות של כוונה לנצח"

אבי ריקן נשאל האם העובדה שהליגה בישראל עדיין לא החלה תפגע במכבי וענה: "אני חושב ששתי הקבוצות נמצאות בכושר טוב, אם הגעת לפלייאוף זה אומר שכבר שיחקת מספר משחקים. אני חושב שיהיה קשה לשתי הקבוצות. כבר היו לנו לא מעט משחקים העונה אז אני חושב שאנחנו מגיעים בכושר טוב. אני לא חושב שהעובדה שהליגה אצלנו עדיין לא נפתחה פוגעת בנו".

לאחר מכן אמר: