מאמן
סלובודן דראפיץ' הוא האיש שמוגדר כמאמן הראשי של מכבי נתניה, אלא שבמקרה של הקבוצה מעיר היהלומים מקפידים כי הקרדיט יחולק לשניים. מי שנחשב לחצי השני של דראפיץ' הוא עוזרו שי ברדה, כאשר השניים מקפידים להדגיש את שיתוף הפעולה ביניהם והעבודה המשותפת. הם עברו ביחד בבית"ר ת"א/רמלה, בית"ר ירושלים וכעת גם במכבי נתניה, אותה העלו בעונה האחרונה לליגת העל. כעת הם מקווים שהכדורגל שלהם יצליח להחזיר את נתניה לימים מהעבר ועל הדרך גם לסיים את חוסר היציבות בקבוצה שבשנים האחרונות נעה בין הליגה הלאומית לליגת העל.

עובר ושב
כמו לא מעט קבוצות שעולות לליגה הבכירה, גם בנתניה עיבו את הסגל עם שחקנים חדשים, על אף שהשלד מהעונה הקודמת נשמר. השמות הבולטים שהגיעו  הקיץ הם השוער המנוסה דני עמוס, בן צעירי, חגי גולדנברג, דן גלזר שהושאל ממכבי ת"א והזרים טים הויבך, אלחסן קייטה ולאנדרו ריביירו המהיר.

מה עשתה עד עכשיו?
נתניה פתחה את העונה בצורה מרשימה. היא השיגה 5 נקודות מ-9 אפשריות בשלושת מחזורי הפתיחה כאשר נדמה שהתוצאה שהכי בלטה לעין עד כה היא ה-1:1 מול הפועל ב"ש בטרנר במחזור הראשון. לאחר מכן העולה החדשה סיימה ב-2:2 מול עכו וניצחה 0:3 את הפועל רעננה, כאשר סגנון המשחק החיובי שלה הפך אותה בעיניי רבים לאחת ההפתעות הנעימות פתיחת הליגה. בנוסף, נתניה כבר פגשה העונה את מכבי וסיימה עימה ב-0:0 במסגרת גביע הטוטו.

זכוכית מגדלת
אז סיפרנו שנתניה נראית טוב בפתיחת עונת 2017/18 ואחת הסיבות המרכזיות לכך היא ערן לוי. הקפטן הוותיק נמצא בכושר נהדר ובעזרת רגל שמאל הנפלאה שלו מניע את החבורה של דראפיץ' וברדה קדימה. ב-3 המשחקים עד כה הוא בישל פעמיים, כבש שער אחד וחילק אינספור מסירות טובות לחבריו. ערב המשחק דווח כי לוי נמצא בספק כאשר לקראת השריקה יוחלט עם יעמוד לרשות נתניה. מי שעוזר לו העונה הוא דיא סבע, בעל רגל שמאל אימתנית משלו, שגם הוא נראה מצוין וכבש כבר 3 שערי ליגה. מלבדם שווה להזכיר גם את הקשרים הדינמיים עלי מוחמד ואביב אברהם שכמו קבוצתם, מתגלים כהפתעות מהיותר מרעננות שיש לכדורגל שלנו להציע השנה.