פרי גיים

שבו על פני המשחק נגד מכבי חיפה, מכבי תל אביבי יצאה למשחק חוץ נגד מכבי נתניה במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל. המאמן, ג'ורדי קרויף, ערך לא מעט שינויים בהרכב מזה שפתח בחמישי נגד סלביה פראג כשפתח בין היתר עם איתן טיבי, עומר אצילי, ניק בלקמן.

אולם השינוי האחרון נעשה דקות לפני שריקת הפתיחה, שדור מיכה נפצע במהלך החימום וברק יצחקי תפס את מקומו.

מחצית ראשונה

השילוב של קיארטנסון בלקמן אצילי ויצחקי הפך את מכבי מהדקות הראשונות למסוכנת בהתקפות מעבר מהירות. באטוקיו היה הראשון שניסה את כוחו בבעיטה מ-20 מטרים אבל הכדור שלו לא סיכן את שערו של דני עמוס. מנגד, בדקה ה-11 נתניה רשמה הזדמנות ראשונה כשעדן שרם נגח כדור שהורם לרחבה סמוך לקורה של ראייקוביץ'. ראייקוביץ' רשם הצלה ענקית אחרי נגיחה נוספת של שרם מ-7 מטרים. 

את הכרטי הצהוב הראשון ראה רודריגס. בדקה ה-21, מכבי נתניה עלתה ליתרון משער של קייטה בנגיחה אל חיבורי הקורות של ראייקו. אבל היתרון הזה החזיק דקה אחת בלבד עד שעומר אצילי כבש את שער המחזור בבעיטה מ-20 מטרים אל בין חיבורי הקורות של עמוס. לשוער לא היה סיכוי. 1:1.

אלא שנתניה הצליחה להחזיר את היתרון מהר אחרי מתפרצת של נתניה שהסתיימה בשער של דיא סבע. עד סיום המחצית המשחק נ בין התקפות מתפרצות מסו

כנות של נתניה לניסיון של מכבי למצוא את שער השיוויון אך ללא שינוי. נתניה ירדה ביתרון 1:2.

מחצית שנייה

מכבי לא ערכה שינויים בפתיחת המחצית השנייה ועלתה באותו ההרכב. בדקה ה-50, קיארטנסון ניצל טעות ברחבה של נתניה, חלף באלגנטיות על פניו של ורגוץ ומקרוב גלגל פנימה. 2:2.

מכבי המשיכה ללחוץ והחלה לשלוט במגרש. בדקה ה-59 הלחץ הניב

פירות עם שער מהסרטים של ניק בלקמן. החלוץ לקח כדור מצד ימין, הלך למרכז ומ-28 מטרים מצא את בין חיבורי הקורות של עמוס ששוב נותר ללא מענה. 2:3 למכבי.

בדקה ה-63 ערך קרויף את החילוף הראשון במשחק, כשהכניס את אבי ריקן על חשבונו של ברק יצחקי. אחרי שנתניה הצליחה לסכן פעמיים את שערו של ראייקוביץ', החליט קרויף להחליף את קיארטנסון ולהניס דווקא חלוץ, כשאלירן עטר נכנס למשחק.

בדקה ה-83 החליט קרויף לחזק את קו ההגנה והכניס את טל בן חיים על חשבונו של עומר אצילי. בדקה ה-87 הגיע אבי ריקן להזדמנות להכריע את המשחק אחרי בישול נהדר של באטוקיו, אך דני עמוס הצליח להדוף את הכדור לקרן. בדקה ה-91, רייקוביץ' שמר על ערנות והצליח לעצור בעיטה מסוכנת של ברק בדש. מכבי הצליחה לשמור על היתרון עד סיום המשחק ולרשום ניצחון שלישי ברציפות.