חוסה רודריגס מארטינס, קשר ספרדי בן 22 המתנשא לגובה 181 ס"מ, הצטרף למכבי ת"א מקבוצת מיינץ 05 הגרמנית לאחר ששני המועדונים הגיעו לסיכום על השאלתו לשנה.

רודריגס, ששיחק בחצי השנה האחרונה בספרד במדי מלאגה, עבר בהצלחה בדיקות רפואיות וילבש את החולצה עם המספר 6 במכבי.

מאמן מכבי ת"א ג'ורדי קרויף אמר לאתר הרשמי: "רודריגס הוא שחקן שלמרות גילו הצעיר עבר לא מעט בקריירה שלו עד כה. הליגות והמועדונים בהם היה מעידים על היכולות והאיכויות שלו. אנו מאמינים שהוא זקוק לביטחון ולהיות במקום המשחק את הכדורגל המתאים לו. מכבי יכולה לתת לחוסה את הבמה הזאת על מנת שיוכל להראות את שוויו האמיתי ולשחק משחקים רבים במהלך העונה".

רודריגס הוסיף: "היו לי הצעות נוספות לצאת בהשאלה ממיינץ, שלא היו משאילים אותי לכל מועדון אך לאחר ששוחחתי עם ג'ורדי בחרתי להצטרף למכבי ת"א".

רודריגס עשה את צעדיו הראשונים בכדורגל במחלקת הנוער של עיר הולדתו וייאחויוסה בחבל אליקאנטה לפני שעבר לאקדמיות של הרקולס וריאל מדריד, שם העניק לו ז'וזה מוריניו ב-2012 את הופעת הבכורה שלו בבוגרים. רודריגס ייצג את ספרד בכל הנבחרות הצעירות מהנערים עד גיל 17 עד לנבחרת הצעירה עד גיל 21 ואף שימש כקפטן נבחרת הנוער של ספרד בגמר אליפות אירופה ב-2013. ארבע שערים ב-61 הופעות במדי ריאל מדריד ב' ו-2 שערים ב-27 הופעות במהלך עונת השאלה בדפורטיבו לה קורוניה ב-2014/15 הובילו למעבר של רודריגס לגאלאטסראי, לפני שמיינץ רכשה אותו מהטורקים בקיץ 2016.