קבוצת נערים א׳ של המועדון גברה הערב (חמישי) על הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-4 של ליגת העל לנערים א׳ בתוצאה 1:2. הצהובים שספגו בדקה ה-2 של המשחק הצליחו לבצע מהפך מהיר שהסתיים בדקה ה-8. אסף הרשקו ונדב נידם כבשו את השערים למכבי.

המשחק נפתח בסערה כשהצהובים נקלעו לפיגור כבר בדקה ה-2 של המשחק. דקה חלפה ומכבי הצליחו להשוות במהירות, אסף הרשקו השתלט על כדור חוזר במרכז הרחבה, הקשר לא התבלבל והכניע את השוער האדום. 5 דקות נוספות עברו והצהובים השלימו את המהפך, טל יגודייב פרץ נהדר באגף השמאלי, מסר כדור רוחב למרכז הרחבה, נדב נידם בנגיעה הרשית את הכדור לחיבורי השער.

המשחק התפתח כך שלשתי הקבוצות היו מצבים מסוכנים, מצד אחד הצהובים מצאו את הקורה בעוד האדומים כמעט והשוו אך ההגנה של מכבי השכילה להרחיק את הסכנה מקו השער. גם המחצית השנייה הייתה מאוזנת. שתי הקבוצות לא הגיעו לכמות גדולה של מצבים. אור יצחק שוער הצהובים הצליח לעצור את התקפות היריב ולשמוא על השער עד סוף המשחק.

מאמן הקבוצה אליעזר בן אהרון התייחס למשחק הדרבי: ״במשחקי דרבי תמיד יש אמוציות שמשפיעות על המשחק, על האטמוספירה. המחצית הראשונה במשחק הייתה טובה יותר מהמחצית השנייה. קיבלנו גול מהיר והצלחנו לחזור מהר למשחק ולעלות ליתרון, יצרנו מצבים בזכות הדברים שאנחנו עובדים עליהם באימון, הנעת כדור מצד לצד בצורה מסודרת והצטרפות של שחקנים מסויימים. חצי שני ניסינו לעשות שינוי ולהכניס שחקנים רעננים יותר, אך המשחק לא הצליח להגיע לרמה גבוה. אם היינו מרוכזים טיפה יותר היינו מצליחים להגדיל את התוצאה ואפילו להכפיל אותה. הדבר שאני לוקח מהמשחק זה את הניצחון, ההקרבה והנחישות של השחקנים. גם משחקים כאלה צריך לדעת לנצח״.

הרכב מכבי תל אביב ׳עודד׳: אור יצחק, עומר יצחק, רוי בנבניסטי, דן לוגסי, שחר רוזן, אסף הרשקו, עמרי רם, נדב נידם, ררווה אסייג, בר כהן וטל יגודייב.
נכנסו כמחליפים: עידו שחר, דיל בן שלוש, הדר יוסף, גיא מזרחי ורותם יצקר.