ליגת האלופות 2004/05
הגדול ביותר או לא, בטוח שמדובר בקמפיין היסטורי. בפעם הראשונה בה מכבי העפילה לליגת האלופות היא שובצה לבית עם מועדוני פאר, אך למרות זאת ייצרה תוצאות יפות. הרגע הזכור ביותר משלב הבתים היה ככל הנראה הניצחון 1:2 על אייאקס של ווסלי סניידר ורפאל ואן דר וארט הצעירים. בנוסף, ואולי לא פחות מרשים, הוא ה-1:1 מול יובנטוס ענקית בה הופיעו באותם שנים אגדות כמו פאביו קנבארו, פאבל נדבד, אלסנדרו דל פיירו, ג'יאנלוקה זאמברוטה, זלאטן איברהימוביץ' וג'יאנלואיג'י בופון (שלא שיחק באותו משחק).

צפו בניצחון על אייאקס: 

maccabi tel aviv vs Ajax 2 :1 Champions League… by mta1906

ליגה אירופית 2013/14
מבחינת תוצאות זה כנראה הקמפיין המוצלח ביותר של מכבי. הצהובים של פאולו סוזה השיגו בשלב הבתים ניצחון גדול של 2:4 על פרנקפורט, גברו פעמיים על בורדו מצרפת, סיימו בשתי תוצאות תיקו עם אפואל ניקוסיה והפסידו רק פעם אחת (לפרנקפורט). התוצאה היתה העפלה ראשונה לשלב 32 האחרונות – שם מפגש כפול מול באזל סיים את דרכם.

צפו בניצחון על פרנקפורט:

ליגת האלופות 2015/16
מכבי אולי התקשתה בשלב הבתים, אך אסור לשכוח שהדרך שלה לשם היתה אחת המרשימות שעשתה קבוצה ישראלית בדרך אליו. זה התחיל כבר בסיבוב המוקדמות השלישי עם מהפך גדול וניצחון חוץ על פלזן. גולת הכותרת היתה ההתעלות מול באזל, כאשר 2:2 בחוץ ו-1:1 בארץ שלחו את הצהובים לליגה של הגדולות.

צפו בשער שקבע 2:2 דרמטי מול באזל:

ליגת אירופית 2016/17
המסורת האירופית של מכבי נמשכה גם בעונה שעברה עם העפלה נוספת לשלב בתים אירופי. יתכן שהציפיה עלתה לעלות גם לשלב הבא, מה שלא קרה, אך בצד החיובי יותר מכבי השיגה 7 נקודות, ש-3 מהן הגיעו בעקבות ניצחון חוץ מרשים על אלקמאר ושער עוד יותר מרשים של אייל גולסה.

צפו ב-1:2 על אלקמאר: