שוער: פיטר שמייכל
"הוא היה שוער ענק וחלק מאחת הקבוצות הגדולות של מנצ'סטר יונייטד. אני זוכר את עונת הטרבל שלהם והיה לו חלק משמעותי מאוד בה. שמייכל היה שוער גדול מבחינה פיזית, עם יכולת להגיע כמעט לכל כדור והוא "ניצח" המון משחקים עבור יונייטד".

שחקן הגנה: ריו פרדיננד
"יצא לי לראות אותו משחק "בלייב" והוא היה בלם אדיר לדעתי. בשיאו הוא היה כל כך מהיר וכל כך חזק ויחד עם זאת מאוד טכני. אני חושב שהשילוב של כל התכונות האלה הפך אותו לשחקן מעולה".

קשר הגנתי: פטריק ויירה
"הוא אחד השחקנים היותר זכורים מבחינתי מהתקופה בה הייתי ילד. הוא היה מדהים מבחינה פיזית, חזק ומהיר, וכמובן שהוא שיחק בארסנל אגדית שזכתה בדאבל וסיימה עונה שלמה בליגה ללא הפסד, שבאנגליה זה משהו אדיר שקשה מאוד להשיג".

צילום: Arsenal.com ()

קשר התקפי: ליאו מסי
"טוב, אני חייב להכניס את מסי. חייב שהוא יהיה בקבוצה שלי איכשהו גם אם זה לא תמיד התפקיד שלו. עבורי הוא ללא ספק השחקן הכי טוב בהיסטוריה, יש לו כישרון מדהים כמובן, הוא היה חלק מברצלונה מדהימה וזכה איתה בהכל. ברור שאבחר בו".

חלוץ: תיירי הנרי\רונאלדו הברזילאי
זה קשה מדי, אז אבחר בשני חלוצים. שניהם האלילים שלי. לשמחתי גם פגשתי אותם וזו היתה חוויה. יצא לי גם לדבר זמן מה עם הנרי והיה נהדר ללמוד ממישהו כזה. שניהם היו שחקנים פנטסטים, הם שלטו בכדורגל בשיאם. הם שחקנים דומים מאוד והיו להם את כל התכונות הדרושות לחלוץ. רונאלדו גם השיג הרבה כבר בגיל צעיר. אצלו בלט הדריבל האדיר, אצל הנרי זו היתה המהירות. הוא פשוט היה מהיר מדי וחזק מדי עבור ההגנות".

צילום: Arsenal.com ()