מכבי תל אביב תעלה מחר (ראשון ב-21:00) למשחק מסקרן. הצהובים יארחו באיצטדיון בנתניה את מכבי חיפה למשחק המרכזי של המחזור ה-5 בליגת העל, כל זאת 4 ימים לפני המפגש עם ויאריאל במסגרת הליגה האירופית. הערב קיים ג'ורדי קרויף את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

על המפגש עם האקסים:
"גם לנו יש שחקני עבר של חיפה. זה משחק חשוב בין שני מועדונים גדולים, שביצעו שינויים בסגל ומנסים לממש את הפוטנציאל שלהם. זה לא משחק בין שחקנים אלא בין קבוצות".

לקראת חיפה:
"אלה שני מועדונים גדולים עם היסטוריה ותמיד יש תחושה תחרותית סביב המשחק הזה. זה המשחקים שכולם רוצים לשחק בהם. אני לא חושב שאם הייתי שחקן של חיפה הייתי חושב רק על המשחק הזה אלא גם על המטרות לאורך כל העונה. בסוף אלה 3 נקודות, זה משחק מיוחד אבל לא מקבלים עליו 6 נקודות בשביל ניצחון". 

על הסיבה לפציעות:
"יש פציעות שניתן להסביר, זו שנה שלילית ברציפות שלשחקנים כמעט ואין פגרה וזה משהו שחשוב, במיוחד כאשר הסוף של העונה מאכזב. לא היה לנו את זה ולחלק מהשחקנים זה גורם בעיות. אצל אחרים זה פשוט מזל רע וחלק מהמשחק. לצערי זה קורה עם הרבה שחקנים אבל אנחנו מתרכזים בשחקנים שמוכנים ורוצים לנצח".

על המפגש של עטר עם חיפה:
"כבר לא מוצאים שחקנים שמשחקים כל החיים באותו מועדון, יש שינויים ומבחינתי זה לא כזה עניין. הוא עבר הרבה בחייו ואני לא חושב שמשהו ילחיץ אותו".

על גל אלברמן שעבר לחיפה:
"הוא היה השחקן הקבוצתי הכי נאמן שיש. תמיד שם את הקבוצה לפניו. הוא תרם לנו הרבה וביום שהוא יחליט לפרוש אני חושב שכל המועדונים צריכים מישהו כזה שיחנך את דור העתיד. הוא דוגמא להרבה שחקנים צעירים".

שפונגין: "רוצים לנצח בכל במשחק"

על השחקנים שעזבו לחיפה:
"אנחנו מקצוענים ולא ממש מעניין אותנו מי מולנו. ברור שזה חבר'ה שאנחנו מאוד אוהבים אבל זה לא יהיה עניין במשחק".

על היריבות:
"אף קבוצה לא אוהבת להפסיד למכבי. חיפה זו קבוצה גדולה אבל זה משחק רגיל על 3 נקודות. אנחנו רוצים לנצח כמו בכל משחק".

על עטר:
"לא דיברנו על זה יותר מדי. אני בטוח שגם הוא לא מתעסק בזה יותר מדי כי זה לא יביא לו שום דבר טוב".

על מצבו הבריאותי:
"אני מתאמן עם הקבוצה רגיל ואין לי שום בעיות".