ברוכה הבאה תשע"ח. אחרי שסיכמנו שנת תשע"ז זה הזמן להסתכל קדימה לקראת השנה החדשה שמזמנת לנו כבר במחזור הראשון שלה משחק מהקלאסיקות של הכדורגל הישראלי, כשמכבי ת"א תארח את מכבי חיפה.

אומרים שהנבואה ניתנה לשוטים ולכן החלטנו לא להמר וללכת אחורה לספרים שיביאו לנו את המספרים של מכבי במחזורים הראשונים של השנה העברית החדשה.

גברים בצהוב. פריצה חוגג עם האוהדים את ה-0:3 על מכבי חיפה ()

המשחק נגד מכבי חיפה יהיה המשחק ה-69 של מכבי במחזורי פתיחת שנה עברית חדשה. עד כה, המאזן של מכבי ב-68 המשחקים בהחלט מעודד: 34 ניצחונות, 16 תוצאות תיקו ו-18 הפסדים.

משנת תשע"ח נלך אחורה עד לשנת תשי"ב. שואלים מה קרה אז? מכבי רשמה את הניצחון הגדול ביותר שלה במחזורי פתיחת שנה עברית חדשה. הצהובים, בניצחונות של יוסל'ה מרימוביץ', הביסו 1:9 את מכבי ראשל"צ.

אפרופו מרימוביץ'. באותו המשחק רשם השחקן האגדי את שיא הכיבושים של שחקן למשחק במחזור הפתיחה.

בשנת תשנ"ה רשם יורי שוקאנוב את השער המהיר ביותר במחזור פתיחת שנה עברית. זה קרה במשחק נגד מכבי נתניה כששוקאנוב כבש בדקה הראשונה את שער היתרון בניצחון 1:2.

וחזרה למשחק נגד מכבי חיפה במחזור ביום ראשון. זו תהייה הפעם ה-8 במחזור פתיחת שנה עברית והיא תהפוך ליריבה שמכבי פגשה הכי הרבה יחד עם מכבי נתניה (גם 8 משחקים).

בקטנה:

משחקי הפתיחה של שנה עברית עד כה מתחלקים ל: 45 משחקי ליגה, 8 משחקי גביע, 7 משחקי גביע הטוטו, 6 משחקים באירופה. 

את המשחק ההיסטורי הראשון שלה בליגת האלופות נגד באיירן מינכן קיימה מכבי בשנת תשס"ה. המשחק התקיים בערב ראש השנה החדשה.

בשנת תשל"ב מכבי רשמה את המשחק עם הכי הרבה צופים שהגיעו במחזור הפתיחה של השנה העברית – 21 אלף צופים בניצחון 0:1 נגד מכבי נתניה.