מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי ב-22:05) את ויאריאל למשחק במסגרת המחזור השני של שלב הבתים בליגה האירופית. הצהובים יגיעו להתמודדות לאחר הפסד 1:0 לסלביה פראג במחזור הראשון וינסו להשיג נקודות ראשונות במפעל מול היריבה שנחשבת לחזקה ביותר בבית, לפחות על הנייר. הערב דיברו המאמן ג'ורדי קרויף והקשר כריסטיאן באטוקיו במסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

ג'ורדי קרויף וכריסטיאן באטוקיו במסע"ת לקראת ויאריאל

מכבי חוששת לפני המשחק?
"אנחנו לא חוששים. כדורגל זה ספורט שלא צריך לדאוג בו אלא לנסות להנות ולשחק הכי טוב שאתה יכול. אנחנו מכבדים מאוד את היריבה. זו קבוצה ששנים נמצאת בטופ של הליגה שלה ובאירופה. אנחנו צריכים להיות מוכנים לשחק את המשחק שלנו ולראות מה יקרה. בטח שלא לחשוש". 

על המאמן החדש של ויאריאל:
"הוא עבד ושיחק בויאריאל. הם מאמינים בו, זו קבוצה שאוהבת לשחק כדורגל טוב ולשלוט במשחק. אם הם נתנו לו את הקבוצה זו אומר שהם חושבים שהוא האיש הנכון. אני מאחל לו בהצלחה, אבל אחרי מחר".

על שינויי המאמנים של היריבה:

אני לא חושב שהם יסבלו מזה. אני לא חושב שהעזיבה של המאמן תשפיע. יש להם יותר מדי איכות בסגל. בטוח ששחקנים תמיד רואים הזדמנות חדשה כשמגיע מאמן חדש ואני חושב שזה משהו שיוסיף להם תחרותיות".

על ההרכב הצפוי של ויאריאל:
"ברור שהסגל שלהם מלא בשחקנים טובים. גם מי שלא בהרכב שלהם הוא שחקן פנטסטי".

איך מכבי תבוא למשחק?
"המנטליות שלנו היא תמיד לנסות לנצח. אנחנו אוהבים לשלוט בכדור ולבנות מצבים. כשהיריב ברמה גבוהה זה קשה אבל ננסה לשחק את המשחק שלנו".

באטוקיו: "לא מרגיש אנדרדוג"
מלבד קרויף במסיבת העיתונאים דיבר גם הקשר כריסטיאן באטוקיו שאמר: "זה משחק קשה, הם באו לכאן כדי לשחק את הכדורגל שלהם ולנסות לנצח אבל אנחנו מוכנים למשחק".

מי שחקן המפתח שלהם?
"אני לא אוהב להסתכל על הקבוצה היריבה. זו קבוצה מצויינת עם הרבה מאוד שחקנים טובים, כך שאין מה להתייחס לשחקן אחד בלבד".

מכבי מגיעה כאנדרדוג?
"אני לא מרגיש ככה. אם אני כאן בליגה האירופית בגלל שהשגתי את זה ומגיע לי להיות כאן. לכן אני לא מרגיש כאנדרדוג".