הפועל ראשון לציון ׳יהודה׳מכבי תל אביב ׳שחר׳ 1:2
קבוצת הנוער של המועדון נחלה הפסד במסגרת המחזור ה-2 בליגת העל לנוער. כובש השער במשחק היה אייל חן בביצוע מרשים. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

בית״ר ירושלים ׳אורן׳מכבי תל אביב ׳עודד׳ 3:0
קבוצת נערים א׳ של המועדון חזרה מפגרה קצרה היישר אל המחזור ה-3 בליגת העל לנערים א׳. הצהובים המשיכו את המומנטום החיובי מהמחזורים הראשונים כשהצליחו לייצר ניצחון שלישי ב-3 מחזורים. כובשי השערים במשחק היו: טל יגודייב, רווה אסייג ואסף הרשקו. מאמן הקבוצה, אליעזר בן אהרון שיתף על המשחק: ״אני מאוד מרוצה מהמחויבות והרצון של השחקנים. השכלנו לשחק בסבלנות ובאגרסיביות מתאימה לאורך רוב דקות המשחק. מרגישים שהקבוצה משתפרת ממשחק למשחק וזה בהחלט מעודד ואפילו מרגש. כל השחקנים מיישמים את השיטה בצורה טובה ומראים שיפור בנושא זה. אנחנו נמשיך להשתפר מאימון לאימון ונתקדם קדימה״.

מכבי תל אביב ׳אלדד׳בית״ר רמת גן 0:5
נערים ג׳ דרום החלו את דרכם במסגרת תחרותית כשהביסו את בית״ר רמת גן בגביע המדינה לנערים ג׳. הצהובים עברו לשלב הבא בתוצאה משכנעת. הכובשים בצהוב: אוסקר גלוך (2), אלעד קפלן, רום גרוס ורותם גרמה. מאמן הקבוצה, אורי דוד סיכם את ההתמודדות: ״פתחנו את 20 הדקות הראשונות בבליץ רציני שתרם לנו להוביל 0:4, לאחר מכן קצב המשחק ירד מעט, זאת נקודה שעלינו לשפר ולמצוא פתרונות לייצר יציבות לאורך זמן יותר ממושך במשחק. השכלנו לכבוש שער נוסף שחתם את התוצאה״.

מכבי תל אביב ׳אילן׳הפועל הרצליה 0:3
קבוצת נערים ג׳ צפון הביסה את הרצליה במסגרת גביע המדיה לנערים א׳. מדובר בהתמודדות התחרותית הראשונה של הקבוצה העונה. בהמשך הצהובים יכנסו גם למסגרת הליגה. כובשי השערים במשחק: אביב פלס, רני נוף ועומרי סניור. מאמן הקבוצה, אסף הבר סיפר: ״המחצית הראשונה הייתה מעט איטית, מסורבלת ובעיר לא מדוייקת, אך המחצית הנייה הייתה שונה לגמרי. היינו אגרסיביים ולחצנו את היריבה גבוה, מה שתרם לקבוצה לשחק במהירות ובאינטנסיביות״.