מכבי תל אביב תפגוש מחר (ב' ב-21:00) את הפועל ב"ש למפגש בין שתי הקבוצות שהובילו בשנים האחרונות את הכדורגל הישראלי. היום קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק והבלם טל בן חיים התייחס למשימה שצפויה לו ולחבריו באיצטדיון טוטו טרנר.

"אני חושב שההופעה לא היתה מקובלת על אף שחקן", אמר בן חיים כשנשאל על המשחק מול אסטנה, "נגד אסטנה לא שיחקנו טוב ויש ימים כאלה. זו קבוצה טובה מאוד שלא הפסידה 3 שנים בבית באירופה. פשוט היינו לא טובים, הקבוצה הטובה יותר ניצחה ואנחנו נסיק את המסקנות".

על המשחק מול ב"ש:
"אני יכול להבטיח שכבר מחר יראו מכבי שונה. כל שחקן שיעלה על המגרש יתן 100 אחוז. אנחנו מאוד מקווים לשמח את האוהדים, אנחנו יודעים שיש טירוף סביב המשחק והאוהדים לא ישנים בלילה. נעשה הכל כדי שיחזרו שמחים. אנחנו מבטיחים שנעלה וניתן מאה אחוז. אנחנו משחקים מול קבוצה טובה מאוד, מחר בערב נהיה יותר חכמים".

על משחק  ההגנה:
"אנחנו משחקים נגד קבוצות טובות מאוד, בעיקר באירופה. אלה דברים שעובדים עליהם. יש פצועים, זה לא תירוץ אלא עובדה. שכולם יחזרו הקבוצה תהיה יותר מאוזנת. כשישה – שבעה שחקנים לא לוקחים חלק אז העומס נופל על שחקנים אחרים וכמובן שהעומס גדול. אנחנו לא משתמשים בזה כתירוץ, רוצים להשתפר ולהציג יכולת טובה. אנחנו עובדים על זה ומקווה שיראו את זה כבר מחר".

על היריבות עם ב"ש:
"ב"ש זכתה באליפות בשנתיים האחרונות, צריך לכבד אותם. כמובן שהיריבות היא כמו נגד כל קבוצת צמרת".