מכבי תל אביב תפגוש מחר (ב' ב-21:00) את הפועל ב"ש למשחק מסקרן. הצהובים יתארחו אצל הדרומיים באיצטדיון טוטו-טרנר למפגש במסגרת המחזור ה-8 של ליגת העל והיום (ראשון) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

על מצב הסגל:
"אנחנו בדרך כלל לא נותנים מידע על השחקנים שלנו. אנחנו עובדים מיום ליום, נראה מי השחקנים שזמינים לשחק ונקווה שכל השחקנים הפצועים יחזרו במהרה. זה המצב".

על המשחק מול ב"ש:
"אני חושב שאנחנו וב״ש נמצאים נמצאים בסיטואציה דומה. שתי הקבוצות איבדו מספר נקודות דומה, יש בעיות עם רעננות השחקנים ופציעות. לשנינו יש בשנים האחרונות עונות ארוכות והרבה פציעות בסגל. עכשיו הכי חשוב להתאושש, אנחנו יודעים שיש לסגל הזה פוטנציאל ואני די בטוח שנגדל ככל שתתקדם העונה, אולי כמו גם ב"ש וקבוצות אחרות".

איזה מכבי אתה רוצה לראות?
"כרגע אנחנו במצב שאנחנו מתרכזים לנצח את המשחקים שלנו, כמובן שאנחנו רוצים לשחק טוב אבל כמו שהסברתי קודם יש לנו מספר בעיות. מה שחשוב כרגע זה לחזור לדרך הישר ושהשחקנים יחזרו להיות בריאים.לפעמים יש בעיות של רעננות ויש שחקנים שצריכים לשחק פצועים או עם זריקות. כולם צריכים להקריב בשביל המטרה המשותפת".

"אני חושב שיש לי קבוצה טובה מאוד", הוסיף קרויף, "אני מרגיש שבעונה האחרונה היהת לנו שליטה במשחק מולם אבל לא הצלחנו תמיד להשיג תוצאות מזה. הם פתחו הם התקפות מהירות והבקיעו. זה משהו שנצטרך לשים לב אליו ולא ליפול למלכודת שלהם. מה שיקרה מחר ומה שקורה לפני כמה שנים הוא שונה בכל מקרה. יש לנו סגל טוב למרות החיסרון של כמה שחקנים".

על חשיבות המשחק:
"הליגה עדיין פתוחה בשלב הזה. יש 3 קבוצות שהיית מצפה שיהיו למעלה וכרגע רק אחת שם. אני מאמין כל 3 הקבוצות האלה, פלוס זו שכבר שם ייאבקו על התארים.  האליפות לא תוכרע מחר למרות שאוהבים ליצור תחושות של דרמה. ברור שיש הרבה גאווה וחשיבות למשחק הזה אבל בסוף אם אתה מנצח אתה לא מקבל 5 נקודות. עדיין מדובר באותו מספר נקודות. חשוב שנראה אופי. שני המאמנים יודעים שיש לנו סגל עם פוטנציאל ובאיזשהו שלב זה גם יפרוץ החוצה".

על ההפסד לאסטנה:
להפסיד 4:0 זה כואב ופוגע לך בכבוד. בדרך כלל במשחק הבא אתה בא אגרסיבי יותר כדי להוכיח את עצמך. אסור שלא נראה אופי, אם הקבוצה שניה מנצחת אתה צריך לפחות להקשות עליה וזה לא מה שהיה מול אסטנה".