מכבי תל אביב ׳שחר׳הפועל תל אביב ׳ניסנוב׳, 11:45 ברמלה
קבוצת הנוער של המועדון תפגוש את האדומים מתל אביב במסגרת המחזור ה-6 של ליגת העל לנוער. הצהובים מגיעים למשחק הדרבי מהמקום ה-6 בטבלה לאחר ניצחון החוץ בסכנין, מנגד הפועל מגיעה מהמקום ה-11 בטבלה לאחר שני הפסדים רצופים.

* חשוב לציין כי הכניסה למשחק באמצעות כרטיסים בלבד. לא יחולקו כרטיסים ביום המשחק ולא יפתחו קופות האצטדיון.

מכבי תל אביב ׳עודד׳מועדון ספורט עירוני אשדוד ׳ז׳ילבר׳, 10:00 בקריית שלום
לאחר חודש של פגרה, קבוצת נערים א׳ חוזרת לדשא. הצהובים מגיעים למפגש מהמקום ה-2 עם מאזן מושלם של 12 נק׳, 14 כיבושים ורק 2 ספיגות. מנגד האשדודים מגיעים ללא ניצחון בשני המחזורים האחרונים (מקום 6). החניכים של אליעזר בן אהרון יקוו להמשיך במומנטום החיובי מפתיחת העונה.

התחדשנו בעמוד אינסטגרם למחלקת הנוער -> היכנסו ועקבו אחר העמוד החדש

בית״ר עירוני מעלה אדומים ״צו פיוס״מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳, יום ראשון 19:45 באצטדיון טוטו מעלה אדומים
קבוצת נערים ב׳ של המועדון תפגוש ביום ראשון את הקבוצה ממעלה אדומים במסגרת המחזור ה-7 של הליגה. הצהובים מגיעים מהמקןם ה-6 עם מאזן של 3 ניצחונות ו-3 תוצאות תיקו. מנגד היריבה מגיעה מהמקום האחרון בליגה כשהם עדיין ללא ניצחון.

הפועל תל אביב ׳רמי׳מכבי תל אביב ׳אלדד׳, 10:30 בוולפסון
עם רצף של 4 ניצחונות ב-4 משחקים, קבוצת נערים ג׳ דרום תצא למשחק דרבי לא פשוט שיתקיים במתחם וולפסון (מחזור 5). הצהובים כרגע מוליכים את הטבלה יקוו להמשיך את הרצף ולחזור הביתה עם כל 3 הנקודות. מנגד האדומים מגיעים מהמקום ה-3 כשהם עדיין ללא הפסד בליגה.

מכבי תל אביב ׳אילן׳מכבי פתח תקווה ׳יהודה פרטוש׳, 8:30 בקריית שלום סינטטי
מחזור 5, משחק צמרת במסגרת הליגה של קבוצת נערים ג׳ צפון. גם הצהובים וגם הקבוצה מפ״ת מגיעים למשחק עם מאזן מושלם (12 נק׳). התל אביבים יקוו להמשיך את הרצף ולשמור על הביתיות בשבת.