מכבי תל אביב חזרה הערב (חמישי) למסלול הניצחונות. הצהובים גברו 0:3 על בני יהודה ועלו לחצי גמר גביע הטוטו ובסיום סיכם המאמן ג'ורדי קרויף את ההופעה של שחקניו.

"היו לנו הרבה משחקים בתקופה האחרונה. חשוב לחזור למסלול והדרך היחידה לחזור למסלול היא לנצח במשחקים", אמר קרויף.

"בחצי הראשון לא היינו בקצב אבל 10 מול 11 שחקנים השחקנים הבינו שצריך להראות אופי. מצבים כמו השבוע האחרון זה משהו שקורה הרבה בכדרגל. אנחנו לא הקבוצה היחידה שחווה תקופה כזו. כעת אנחנו מתרכזים ביום ראשון, אלה משחקים שאנחנו חייבים לנצח ולקחת את הנקודות. גם באירופה זה הצ'אנס האחרון שלנו. אם נעשה את זה, עם פגרה ארוכה וחזרת הפצועים, בההמשך נוכל לראות את המשחקים שאנחנו רוצים לראות באמת ממכבי". 

על מה שעבר עליו בתקופה האחרונה:
"יש לי הרגל של לא לקרוא את התקשורת. אני לא צריך לקרוא כדי להבין שאנחנו לא משחקים טוב. יש לי עיניים. זה חלק מהעניין. היה לי שבוע לא קל אבל מה שחשוב הוא מכבי תל אביב ושהשחקנים יהיו מאוחדים ויאמינו במה שהם עושים. המטרות שלנו כרגע הן לקחת את הנקודות בכל מחיר".

על היכולת של אור דסה:
"אני שמח בשבילו. לא קל לעשות בכורה כשהקבוצה לא טרייה וחווה קשיים. זה לא רגע קל ובמקרה הזה אני חושב שהוא היה טוב מאוד. הוא היה חשוב מבחינה טקטית כששיחקנו ב-10 שחקנים. אני מקווה שזה התחלה של משהו טוב עבורו וגם שהוא יישאר עם רגליים על הקרקע. אני חושב שרוב השחקנים ראו ששחקן שמגיע רעב יכול לעשות הרבה והוא היווה דוגמא. זו תחושה טובה כשעבודה קשה משתלמת".