מכבי ת"א תתארח הערב אצל הפועל באר שבע לאחד המשחקים המסקרנים של הכדורגל הישראלי. לאורך השנים האחרונות שתי הקבוצות עברו אבולוציה והשתנו אך הפעם החלטנו להתמקד בנתונים שעולים ממשחקיה של ב"ש ב-7 מחזורי הפתיחה עד כה בליגה. כל המספרים שמוצגים כאן נכונים לערב המחזור ה-8, כמובן לפני שהמחזור יצא לדרך בשבת האחרונה.

עוד באתר: 

מתעוררת לקראת הסיום
הפועל ב"ש כבשה 4 מ-8 שערי הליגה השלה העונה בין הדקות 75 ל-90. בסך בכל כבשו הדרומיים 5 שערים במחצית השניה לעומת 3 בראשונה. 

ב"ש גם ספגה 4 מ-6 שערי הליגה העונה במחצית השניה

ב"ש ובני יהודה הן שתי הקבוצות היחידות בליגה שעדיין לא הבקיעו ממצב נייח. למרות זאת ב"ש מובילה בכמות הקרנות בליגה עם 7.5 למשחק.

הבעיטות של ראדי ממרחק
הקבוצה מבירת הנגב מדורגת במקום השני בליגה בנסיונות בעיטה לעבר השער עם 16.8 למשחק מתוכם 5.2 למסגרת. מכבי מדורגת שלישית בכמות הניסיונות עם 16.3 למשחק אך פוגעת במסגרת ב-5.7 בעיטות.

מהראן ראדי הוא שחקן ב"ש שמאיים הכי הרבה על השער עם 18 בעיטות העונה. בכל 90 דקות הוא בועט בממוצע 5 פעמים לעבר השער וב-1.5 מהפעמים פוגע במסגרת.

אגב, ראדי הוא השחקן שהכי הרבה בעיטות שלו נחסמו בדרך לשער בליגה האירופית (7 בעיטות).

שחקני ב"ש נמצאים במקום השלישי בכמות הנבדלים בהם הם נתפסים במשחק – 2.3 בממוצע למשחק.

המספר הנוסף
שחקניו של ברק בכר מובילים את הליגה באחוזי החזקה בכדור – 66 בממוצע למשחק. זו גם הקבוצה שהכניסה הכי הרבה כדורים לרחבה בליגה – 44 מסירות.

מאור מליקסון מדורג במקום השלישי בליגה במספר מסירות המפתח (30 מסירות, 14 מדויקות). יחסית לדקות המשחק שלו מליקסון מוביל את הליגה יחד עם ערן לוי – 7 מסירות מפתח ל-90 דקות משחק.

במכבי יצרכו לשים לב לשיתוף הפעולה בין טוני וואקמה למיחאי קורהוט. השניים היו שחקנים ב"ש שהחליפו הכי הרבה מסירות ביניהם במשחקים האחרונים מול סטיאווה בוקרשט (36 מסירות) והפועל רעננה (30).