מנכ"ל מכבי תל אביב, בן מנספורד, והשחקנים שרן ייני, טל בן חיים, ברק יצחקי, אלירן עטר, פרדראג ראיקוביץ' ואיתן טיבי הגיעו היום לראשון לציון ולקחו חלק בחניכת מגרש המכוניות החדש של נותנת החסות של המועדון, יורודרייב. במהלך האירוע התייחס מנספורד לנעשה במועדון בתקופה האחרונה.

תחילה נשאל על ידי כלי התקשורת על מעמדו של המאמן ג'ורדי קרויף וענה: "מכבי נבנתה בשנים האחרונות וג'ורדי נמצא איתנו כבר 5 שנים. אנחנו לא ננהג בחיפזון. ג'ורדי כאן, הוא עונה על השאלות שלכם בצורה כנה מאוד ודיבר עם השחקנים. כולם יודעים שההופעות האחרונות לא מתקבלות על הדעת. זו המילה הנכונה וזה לא יכול להימשך. אני מתנצל בפני האוהדים שהגיעו לאסטנה ולבאר שבע. זו לא מכבי. כולנו עובדים ביחד כדי לוודא שזה לא יקרה שוב".

"אנחנו כאן כדי לנצח משחקי כדורגל. המטרה שלנו היא לזכות בתארים ולהפסיד במשחקים לא עוזר בהשגת המטרה", הוסיף, "כולנו עובדים ביחד וכשיש טעויות נלמד מהן ונתקן אותן. מיץ' גולדהאר מחויב ב-100 אחוז למכבי מאז היום שהגיע. הוא ממשיך להיות מחויב ב-110 אחוזים וזה לא משהו שישתנה".

על הניסיון של ג'ורדי כמאמן:
"אני מוניתי בערך ביום שג'ורדי מונה למאמן. זה מצב ייחודי. הוא היה מנהל ספורטיבי 5 שנים, ההגעה שלו למועדון היתה חלק חשוב בדחיפה של מכבי קדימה, הזמן שלו כמנהל ספורטיבי הביא את מכבי לזה. 3 אליפויות, סגנויות, גמרי גביע, הגעה לשלבי בתים באירופה, כולל ליגת האלופות. צריך לתת לו הרבה קרדיט על כך שלקח את המועדון קדימה בתמיכתו של מיץ' ולהבין שהוא עשה הרבה מהעבודה. זה לא מצב שכיח אבל בשיחות בין מיץ' לג'ורדי הם הרגישו שהמהלך שג'ורדי יהיה מאמן נכון למכבי". 

על הסגל:
"אנחנו רוצים לנצח משחקים ולזכות בתארים. אני מאמין שכל מי שבמועדון רוצה להשיג את המטרות האלה. יש לנו מספיק איכות בסגל. לפעמים אני מסתכל על דפי ההרכב וחושב האם יש אצל היריבה מישהו שהייתי רוצה שיהיה במכבי, ואין הרבה שחקנים כאלה. בואו נמשיך להאמין, נצליח רק אם נישאר ביחד וזה המסר שלי לאוהדים. אם נישאר ביחד נשיג את המטרות האלה".

על המשך העונה: 
"אני יכול להגיד שמיץ' בנה את המועדון הזה בהחלטות הגיוניות מלמטה למעלה. צריך להיזהר לא לשפוך את התינוק עם המים. היו לנו משחקים מאכזבים, אבל למשל אתמול הגול השני היה מנבדל והיה יכול להיגמר 1:1. לא צריך לצאת מפרופורציות. אנחנו צריכים להיזהר לא להגיב בצורה נמהרת".