מנכ"ל מכבי ת"א בן מנספורד והשחקנים שרן ייני, ברק יצחקי, טל בן חיים, אלירן עטר, פרדראג ראיקוביץ' ואיתן טיבי הגיעו היום לרחוב סחרוב 12 בראשון לציון שם חנכה חברת יורודרייב, אחת מנותנות החסות של המועדון, מגרש מכוניות חדש. במהלך האירוע התחייב הבעלים אלי שימריך כי כל אוהד מכבי ת"א שיגיע לרכוש רכב במקום ב-10 הימים הקרובים יזכה להטבה מיוחדת.

לאחר מכן אמר שימריך: "תודה לכל מי שהגיע, לשחקנים וחברי ההנהלה. זה מגרש חדש שלנו, אחד מעוד שניים שיפתחו בעתיד. אני מקווה שיהיה לכולם בהצלחה". על הקשר הארוך עם הצהובים הוסיף: "החיבור שלנו עם מכבי נמשך כבר 8 שנים, אין דברים כאלה. זו אגודה מדהימה, שיתוף הפעולה כיפי וזה נותן לנו את הדרייב להמשיך לבצע עוד דברים עם מכבי, גם למען הקהילה וגם למען המועדון. אני שמח שזה כך".

מנכ"ל מכבי בן מנספורד אמר: "קרה מה שקרה לפני 24 שעות ובמשחקים האחרונים, אבל מכבי קיימת מאז 1906. אנחנו נצליח רק אם נישאר ביחד, מלמעלה למטה, וזה כולל גם את משפחת הספונסרים שלנו. יורודרייב שותפה חשובה מאוד עבורנו, אנחנו צועדים ביחד כבר זמן מה ונמשיך לעבוד ביחד. ימים כאלה חשובים, ולכן אני פה, הצוות והשחקנים".