אחרי פגרה בת שבועיים מכבי תל אביב תשוב מחר לפעילות. הצהובים יארחו את בני יהודה למשחק במסגרת המחזור ה-7 של ליגת העל וינסו לחזור למסלול הניצחונות. היום דיבר המאמן ג'ורדי קרויף במסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

על רצף המשחקים שמצפה למכבי:
"הדבר הכי חשוב הוא לחשוב רק על המשחק הבא. המשחקים הבאים לא חשובים היום, אני מרוכז רק בבני יהודה".

על השחקנים המושאלים ליריבה:
"אנחנו מצפים משחקנים שיתנו 200 אחוז. יש להם יותר מוטיבציה וזה נורמלי, הם רוצים להוכיח שמקומם במכבי, הם יבואו עם שאיפות, כמו שקרה בגמר הגביע. הם נלחמו כמו מטורפים וזכו בגביע וזו הגישה שאני מצפה מהשחקנים". 

מדוע יש הרבה מושאלים יחסית לבני יהודה?
"כשהשחקנים יוצאים להשאלה אנחנו כמועדון רוצים להסתכל מי המאמן, המועדון, סגנון המשחק, אבל גם שהשחקן יהיה מרוצה. אם יש הרבה שחקנים בבני יהודה זה אומר שזה טוב לנו ולשחקנים וזה מקום שאפשר להתקדם בו".

איך מכבי מגיעה למשחק?
"אנחנו צריכים להתאושש, אני מקווה שהכנסנו לעצמנו לראש שהמשחק הוא 90 דקות ואי אפשר להפסיק לשחק אחרי 60 דקות".

על ההיסטוריה מול בני יהודה:
"זו קבוצה שלא נוח לשחק מולה. הם הדיחו קבוצות טובות באירופה והיו קרובים מול זניט. גם השנה נראה שקשה מאוד נגדם, הם מאורגנים, יוצאים למתפרצות טובות. יש להם מאמן טוב וזה לא קל".

על מצב הכדורגל הישראלי והנבחרת:
"יש לי דעה כמו לכולם ואני מאמין שלישראל יש פוטנציאל להיות במקום הרבה יותר טוב, אבל לפעמים זה שילוב של הרבה דברים, לא רק מאמן או שחקנים. צריך הרבה דברים כדי להצליח. אני מרגיש שיש דברים מבניים שיכולים להשתנות. ברור שהקרקע יקרה ויש עוד מכשולים אבל הכדורגל הישראלי צריך משהו כי הפוטנציאל שם".