מכבי תל אביב רשמה הפסד ליגה שני העונה לאחר שנכנעה 2:1 להפועל ב"ש במשחק במסגרת המחזור ה-8 של ליגת העל באיצטדיון טרנר. בסיום המאמן ג'ורדי קרויף סיכם את המשחק.

"ההפסד הזה וההפסד לאסטנה לא מקובלים. ברגע זה קל מאוד לא להגיד את המילים הנכונות, אבל אנחנו יודעים שנכשלנו במשחק מול אסטנה וגם היום. לא יצרנו מצבים, לא שלטנו, לא הגנו טוב. אני חייבים להסתכל במראה ולראות מה אנחנו צריכים לשפר וכמובן להתנצל בפני האוהדים שלנו. זו לא מכבי שאנחנו רוצים לראות וזה לא מה שאנחנו מצפים מאיתנו". 

על המשחק מול 10 שחקנים:
"הפסדתי את הקול שלי במחצית בגלל סיבה כלשהי. היינו צריכים לדחוף קדימה מול 10 שחקנים שלהם. אני חושב שלבאר שבע יש חוזקות, הם הבקיעו את השער והם יודעים איך לשחק במשחקים כאלה. יש לנו הרבה דברים לעבוד עליהם. אני מאוד לא שמח ממה שעשינו היום".

על החילופים:
"כל מי שיכול לתקוף היה על המגרש היום. ניסינו שהקשרים שלנו יהיו קרובים לוידאר, היינו צריכים תמיכה מהמגינים וזה לא קרה. כל מי שיכול להתקיף כרגע היה על המגרש. ברור שאני לוקח אחריות על ההפסד הזה. המאמן צריך להסתכל במראה לפני האחרים וזה מה שאני עושה. ברור שאנחנו צריכים להשתפר, לא יצרנו מצבים וזה מאוד מאכזב. בכדורגל כל כמה ימים יש לך משחק חדש, אנחנו חייבים להתרומם ולהוציא את התסכול במשחקים הבאים. אנחנו לא יכולים לרדת נמוך יותר אז הדרך היחידה היא למעלה. זה המצב שאנחנו נמצאים בו, אנחנו צריכים לקחת אחריות ולהתנהג כמו גברים".