צפו: שערי השבת במחלקת הנוער.

מכבי תל אביב ׳שחר׳הפועל רעננה ׳רועי׳ 1:0
אחרי פגרה בת 3 שבועות קבוצת הנוער של המועדון, מכבי ת"א 'שחר', חזרה אל הדשא. הצהובים אירחו את הפועל רעננה למשחק במסגרת המחזור הרביעי של ליגת העל לנוער. למרות ששלטה במרבית שלבי המשחק מכבי נכנעה 1:0 בעקבות שער שהגיע בבעיטת פנדל. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

מכבי פ״ת ׳משה דיין׳מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳ 5:1
מחזור 5 במסגרת הליגה לנערים ב׳. הצהובים חזרו למסלול הניצחונות כשהביסו את מכבי פ״ת והנחילו לה את הפסד הבכורה בליגה לאחר שהיו מושלמים. הכובשים למכבי: אור רויזמן (צמד), שקד נבון (צמד) ונהוראי ביטון. לאון אסרף, השייך לצוות האימון, סיפר על המשחק: ״אנחנו משתפרים ממשחק למשחק, השחקנים שיחקו בצורה בוגרת וביצעו בצורה טובה מאוד את תכנית המשחק בעיקר במחצית השנייה. ניצחון חשוב להמשך הדרך״.

בני יהודה ת״א גרונדמןמכבי תל אביב ׳אלדד׳ 9:3
קבוצת נערים ג׳ דרום יצאה למשחק חוץ בשכונת התקווה וחזרה עם תוצאה מרשימה כשהם מביסים את הקבוצה בכתום. הצהובים ממשיכים לשמור על מאזן מושלם של 3 ניצחונות ב-3 משחקים. הכובשים בצהוב: אוסקר גלוך (שלושער), אלעד קפלן (צמד), מור סימן טוב, בר לין, איתי בן קימון ואורי הלוי. מאמן הקבוצה, אורי דוד, תיאר את המשחק: ״משחק טוב מאוד, קצב מצוין, כבשנו גולים יפים מאוד עם המון פרגון, מאוד מרוצה מההופעה של הילדים. מדהים״.
* המשחק לא צולם.

מכבי תל אביב ׳אילן׳בית״ר רמת גן 2:3
קבוצת נערים ג׳ צפון של המועדון גם היא נשארה במאזן מושלם של 9 נק׳ לאחר הניצחון על בית״ר ר״ג במסגרת המחזור ה-3 של הליגה. הצהובים הובילו 0:2 משערים של יונתן פז ועומר סניור, רמת גן השוו את התוצאה אך שער של אביב פלס נתן את הניצחון למכבי. מאמן הקבוצה אסף הבר שיתף: ״התחלנו מצוין את המשחק, אך ספגנו שני שערים במחצית השנייה. לשמחתנו התעשתנו מהר מאוד והצלחנו לכבוש את שער הניצחון. ניצחון חשוב להמשך הדרך״.