פרי גיים
אחרי פגרה בת שבועיים מכבי תל אביב חזרה הערב (ראשון) לפעילות. הצהובים אירחו את בני יהודה למשחק במסגרת המחזור ה-7 של ליגת העל וקיוו לחזור למסלול הניצחונות בפתיחתו של שבוע חשוב שכולל גם את המשחקים מול אסטנה בליגה האירופית ומול הפועל ב"ש באיצטדיון טוטו טרנר. אופיר דוידאזאדה וחוסה רודריגס נעדרו מהסגל של ג'ורדי קרויף, שהעניק קרדיט לאבי ריקן ודור פרץ ב-11. עומר אצילי, אלירן עטר וניק בלקמן פתחו בחלק הקדמי.

מהעבר השני, בני יהודה הגיעה כשהיא מדורגת במקום ה-10 ולאחר ניצחון 0:1 על הפועל רעננה במחזור האחרון. מאוויס צ'יבוטה ויונתן כהן, שמושאלים לכתומים ממכבי, פתחו בהתקפת בני יהודה כשיחד איתם היו בהרכב נריוס ולאסקיס ורועי גורדנה.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בשליטה של מכבי בכדור אך המצב הראשון היה שייך דווקא ליריבה, כשבדקה ה-6 גורדנה ירה כדור מעל המשקוף. האיום הראשון של הצהובים הגיע שתי דקות לאחר מכן עם נגיחה של קיארטנסון החוצה. בדקה ה-16 האיסלנדי היה קרוב יותר להבקעה אבל השוער זובאס הדף בעיטה שלו מתוך הרחבה. לאחר כחצי שעה המשחק התחמם מעט לאחר ולאחר מספר דחיפות בין השחקנים מאור קנדיל ספג כרטיס צהוב. עד לסיום המחצית הצהובים לחצו על השער כשוידאר קיארטנסון היה האיש המסוכן. 

מחצית שניה
קיארטנסון המשיך לנסות ובדקה ה-51 גם מצא את הרשת. באטוקיו החל במהלך והקפיץ כדור לראשו של האיסלנדי, שנגח מצוין לרשת והכניע את זובאס. בדקות הבאות האמוציות המשיכו להיות גבוהות אבל קצב המשחק דווקא מעט נרגע ככשתי הקבוצות לא מגיעות למצבים. קרויף רענן את השורות ובהמשך המחצית ניק בלקמן נכנס במקומו של עומר אצילי וארון שוינפלד חזר אל הדשא והחליף את אלירן עטר. בדקות הבאות בני יהודה יצאה יותר ויותר קדימה כדי להשיג שיוויון.

למרות זאת דווקא קיארטנסון קיבל צ'אנס טוב לכבוש אבל סחט הדיפה טובה בזובאס בדקה ה-81. 5 דקות לסיום באטוקיו הכין מצב טוב לבלקמן בסיום מתפרצת אבל החלוץ בעט לגופו של השוער שמנע שער נוסף. בתוך תוספת הזמן ניק בלקמן חתם את התוצאה אחרי התקפה מתפרצת מהירה שתפסה את הגנת בני יהודה לא מוכנה לאחר שזו שלחה את כל השחקנים למעלה. 0:2 למכבי בסיום.