אחרי שהיה פצוע לאחרונה, אייל גולסה מקווה לשוב בקרוב מאוד לדשא. קשר מכבי הגיע היום (ראשון) עם חבריו לביקור במשרדי חברת אלפא קוסמטיקס, היבואנית של מוצרי ניוואה בישראל, וניצל את הבמה כדי להתייחס למצבו האישי בפרט ולמתרחש בקבוצה בכלל.

"אנחנו שמחים להיות באירוע הזה, אנחנו השחקנים אוהבים מאוד את המוצרים של ניוואה ומשתמשים בהם לא מעט. נעים מאוד להגיע לכאן", אמר גולסה על האירוח של נותנת החסות.

לאחר מכן סיפר הקשר: "אני מרגיש הרבה יותר טוב. שמח לחזור לאימונים מלאים ומקווה להיות חלק כבר מהמשחק הקרוב. אנחנו עובדים קשה כדי להיראות טוב. זו החובה שלנו".

על הפציעות שלו:
"גם הפציעה בשנה שעברה, שהיתה שבר בכף רגל, זה לא משהו שאפשר למנוע וגם מה שקרה לי עכשיו. הרעב שלי לחזור קצת יותר מוקדם פגע בי בזמן ההחלמה אבל אין מה לעשות, זה יותר חזק ממני. זו צורת המשחק שלי, אני משחק חזק ונכנס לתאקלים. אני רעב לחזור. אנחנו צריכים להתחבר קצת יותר, אנחנו עובדים על כמה דברים כדי לשפר את המשחק שלנו ואני מאמין שיראו את זה כבר במשחקים הקרובים".

על המאבק בליגה: 
"אמנם לא התחלנו טוב את העונה אבל אנחנו עדיין מכבי. אני לא חושב שיש קבוצה שמשחקת הרבה יותר טוב מאיתנו. אני בטוח שעוד נדבר חזק, אני לא דואג מזה".

על התחושה בעקבות התוצאות האחרונות:
"התוצאות הפחות טובות לאחרונה מלוות אותנו כל יום וכל היום. אין מה להסתיר. אנחנו מדברים על זה ויודעים שצריך להיראות יותר טוב. אנחנו רוצים להיראות יותר טוב, בטח עם כל הקהל שמלווה אותנו ומגיע למשחקים וכמובן בשביל המועדון הזה".

על עתידו:
"טוב לי במכבי וההגעה לכאן זה הדבר הכי טוב שקרה לי. אני מאושר מכל יום כאן".

על המשחק ביום חמישי מול סלביה פראג:
"אני מעכשיו נוסע לנתניה לחכות למשחק. ג'ורדי קרויף יקבע אם אני אשחק אבל ברוך השם אני בריא".

לקראת הפועל חיפה:
"אנחנו רגילים לזה שמספידים אותנו. אנחנו לא מתרגשים. הפועל חיפה עשו עד עכשיו משחקים מצויינים. אנחנו מתייחסים לזה כמשחק ליגה רגיל ונבוא להשיג את התוצאה הכי טובה".