שחקני מכבי תל אביב, הצוות המקצועי והמנכ"ל בן מנספורד הגיעו היום (ראשון) למשרדי חברת אלפא קוסמטיקס, היבואנית של מוצרי ניוואה בישראל שמשמשת כנותנות החסות של המועדון. במהלך האירוע שמעו אנשי אנשי מכבי על פעילותה הענפה של החברה, שנחשבת לאחת המובילות בעולם בתחום מוצרי הטיפוח.

לאחר קבלת הפנים החמה, השחקנים והצוות המשיכו אל חדר הכינוסים שם שמעו  מנציגי החברה על המוצרים השונים והייחודיים של ניוואה. 

רונן שמיר, בעלי חברת אלפא קוסמטיקס, אמר: "זה אירוע שפותח שבוע חשוב לקבוצה. אנחנו מארחים את מכבי כדי שיכירו יותר את המותג ניוואה. זה מותג שמשתף פעולה עם הרבה מאוד קבוצות גדולות בעולם כמו ריאל מדריד, פאריס סן ז'רמן, מילאן, ליברפול. ניוואה כחברה בוחרת בכל מדינה את הקבוצה שהיא הכי מתחברת אליה מבחינת ערכים וערכי הספורט. אנחנו משתפים פעולה עם מכבי מאז שנת 2002 ואנחנו שמחים מאוד לארח את הקבוצה ולהכיר לה לעומק את המוצרים החדשים שלנו, מוצרי הגילוח, הרחצה הטיפוח וכו'".

"מוצרי טיפוח לגבר תופסים בשנים האחרונות נתח חשוב בשוק הטיפוח והקוסטמטיקה", הוסיף שמיר, "בעבר משפחות היו קונות סבונים משפחתיים אבל היום יש סבונים לגברים, סבונים לנשים והשוק הזה של Nivea For Men מאוד מתפתח. השחקנים עצמם משתמשים במוצרים שלנו ומאוד אוהבים אותם. זה קורה כבר הרבה שנים והם מתחברים אליהם יפה מאוד".

במהלך האירוע נשא דברים גם המנכ"ל בן מנספורד שפנה לשמיר: "תודה רבה על התמיכה המתמשכת שלכם במועדון. כפי שאמרתי בתחילת העונה, אנחנו לא נצליח אלא אם נעבוד כולנו ביחד, האוהדים, השחקנים, הצוות המקצועי ונותני החסות. בשם כולנו במכבי תודה רבה על שיתוף הפעולה לאורך השנים".