מאמן
9 מחזורים עברו מאז פתיחת העונה וברעננה נרשמה פעילות ערה במיוחד בעמדת המאמן. מי שהתחיל את העונה הוא דודו אברהם, אך לאחר פתיחה מאכזבת סיים את תפקידו ובמקומו מונה גיא לוי. אלא שגם תחת לוי הקבוצה מהשרון לא הצליחה להתרומם ולאחר תקופה קצרה הגיעה פרידה גם מלוי. האיש שיוביל את רעננה במשחק מול מכבי הוא מנחם קורצקי, שרשם בעבר קדנציה מוצלחת מאוד במועדון וכעת הוחזר על ידי אשר אלון במטרה לצאת לדרך חדשה וטובה יותר.

עובר ושב
במהלך חלון ההעברות האחרון לא נרשמו זעזועים גדולים מדי בקבוצה, אך כמה שינויים נעשו בכל זאת. השם הבולט ביותר שעזב הוא יובל שבתאי, כאשר גם אריק ינקו, שהיה השוער הראשון של רעננה בשנים האחרונות, בחר לחתום בהפועל ת"א. מהעבר השני, בגזרת המצטרפים נמצאים החלוץ ג'ורדן פושה, שכיכב בליגה הלאומית, השוער תומאס קוסיצקי והזרים מוחמד קמארה, מרקו אדאמוביץ' ופלורין פורצ'ה. 

מה עשתה עד עכשיו?
אחרי לא מעט שנים טובות בליגת העל, העונה רעננה החלה כאמור את העונה בצורה מאכזבת מאוד, שגם תרמה כמובן לשינויים בעמדת המאמן. למשחק מול מכבי החבורה מהשרון תגיע מהמקום האחרון עם 4 נקודות בלבד מתוך 27 אפשריות. את ניצחונה היחיד העונה השיגה לפני שני מחזורים (0:2 על הפועל עכו), כאשר במחזור האחרון נכנעה 2:0 להפועל חיפה.

זכוכית מגדלת
כנראה שברעננה יודעים שהדרך למעלה עדיין ארוכה, אך אם מחפשים נקודת אור ניתן למצוא אותה אצל ג'ורדן פושה שהצליח לכבוש שני שערים עד כה ולאט לאט נכנס לקצב של ליגת העל. החלוץ מצטיין במיוחד במאבקי הגובה ומוביל את ליגת העל בכניסות למאבקים באוויר (92) וניצחונות בהם (36) מנגד, החלק האחורי של רעננה, שהיה ידוע בחוזקו תחת המאמן לשעבר חיים סילבס, לא סיפק את הסחורה עד כה ולמשחק מול מכבי הקבוצה תגיע לאחר 18 ספיגות – הכי הרבה בליגה יחד עם אשדוד (משחק עודף) ועכו.