מחזור 7 בליגת העל לנוער, מכבי תל אביב ׳שחר׳ התארחה אצל הירוקים מחיפה למפגש הראשון בין הקבוצות העונה. הצהובים הגיעו מהמקום ה-5 בטבלה כשהם במומנטום חיובי, 3 ניצחונות מתוך ארבעת המשחקים האחרונים כשהניצחון האחרון היה בדרבי התל אביבי. מנגד הירוקים הגיעו למפגש עם ניצחון בודד מ-6 משחקים (מקום 12).

מאמן הקבוצה, גיא צרפתי, בחר לפתוח עם ההרכב הבא: דניאל פרץ, רן ואתורי, עמית גלזר, פאדי נג'אר, תומר מכלוף, עדן קארצב, תומר אלטמן, פרינס תומאס, אילון אלמוג, אייל חן ואדיר חרדון.

מחצית ראשונה
המצב הראשון במשחק היה שייך לחיפה, בדקה ה-3, כדור קרן של ים כהן מצא את ראשו של חמודי כנעאן שנגח מעל משקוף השער. חלפו שתי דקות וקשר היריבה, אלון דרעי ניסה את מזלו מרחוק, דניאל פרץ היה במקום להדוף את הכדור המסוכן לקרן.
בדקה ה-14 הירוקים עולים ליתרון, חמודי כנעאן מוסר רוחב מהאגף הימני, ים כהן היה ברחבה להסיט את הכדור לתוף השער. 0:1 לחיפה. דקה חולפת וההזדמנות הראשונה של מכבי מגיעה, אילון אלמוג משתלט על כדור מסף הרחבה, מתנער משחקן ההגנה ובועט החוצה. בדקה ה-30 טימוטי מוזי, קשר הירוקים, פרץ האגף השמאלי מעמדה מסוכנת, פאדי נג׳אר הבלם הצליח לעצור בזמן את המתפרצת ולהרחיק את הסכנה. דקה עברה ואילון אלמוג התקדם ממרכז המגרש לכיוון הרחבה, החלוץ ניסה את מ זלו מרחוק אך הכדור התגלגל החוצה. בדקה ה-34 כדור חופשי של כובש השער ים כהן מצא את זיו מורגן שמקרוב בעט החוצה. בדקה ה-44 הירוקים כובשים את השני, כדור גובה שהורחק על ידי דניאל פרץ, הגיע לרגליו של חמודי בנעאן שבעט מרחוק פנימה. 0:2 לחיפה גם במחצית.

מחצית שנייה
המחצית השנייה נפתחה בהזדמנות לזכות הצהובים, פרינס תומס ניסה לבעוט מ-30 מטרים, אך הכדור הלך החוצה. דקה חלפה והירוקים הגיעו למצב מסוכן, מוחמד ג׳אבר פרץ באגף השמאלי, העביר רוחב למרכז, ים כהן השתלט ובעט החוצה. בדקה ה-53 חלוץ היריבה, גל קתבי, קיבל כדור עומק לרחבה, מול דניאל פרץ החלוץ התבלבל והכדור חמק לו החוצה. בדקה ה-57 חיפה כובשת שער נוסף. קתבי התקדם לכיוון הרחבה שחרר בעיטה למסגרת, דניאל פרץ הדף את הכדור וטימוטי מוזי בעט את הריבאונד פנימה. 0:3 לחיפה. בדקה ה-64 מופלח שלעאטה שנכנס כמחליף השאיר לאלטמן ששחרר בעיטה מרחוק, אך שוער היריבה היה מקום לקלוט את הכדור. בדקה ה-74 קארצב משאיר את הכדור החופשי לאילון אלמוג שבועט מעל השער. בדקה ה-79 שאדי מסראווה, חלוץ היריבה, מתקדם ברחבה ובועט החוצה. הדקות חולפות והמשחק ממשיך להתנהל במרכז המגרש ללא מצבים מסוכנים. 0:3 לחיפה בסיום.