מכירים את ה-Black Friday? כנראה שאתם כבר מכירים גם את ה-Yellow Friday! גם השנה, כמו בשנתיים האחרונות, מכבי תל אביב משתתפת בחגיגת הקניות הגדולה בעולם – עם מבצעים מפנקים במיוחד. ב-SALE משתתפים הפעם מאות מוצרים שונים של המועדון! לחצו כאן לרכישה בחנות האונליין.

אז מה מחכה לכם ב-YELLOW FRIDAY שלנו?

  • עשרות מוצרים ב-10 שקלים בלבד!
  • 50%-70% הנחה על מגוון רחב של למעלה מ-100 מוצרים
  • משלוח עד הבית חינם לרוכשים מעל 250 ₪
  • שימו לב שמלאי המוצרים מוגבל ולא ניתן יהיה להזמין פריטים לאחר אזילתו
  • צפו להפתעות נוספות!

ניתן לבצע את הרכישה באמצעות חשבון PayPal או באמצעות כל כרטיסי האשראי.

קניתם במעל 250 ש"ח? מגיע לכם משלוח הביתה חינם!
החל מיום חמישי הקרוב (23.11) ועד יום שני בלילה כל הזמנה מעל 250 ₪ תזכה כאמור את הרוכש במשלוח חינם עד הבית. בנוסף, ברכישה מתחת ל-250 ₪ ניתן יהיה לבצע משלוח עד הבית בעלות של 25 ₪ בלבד. כמו כן, ניתן לבצע איסוף עצמי בכל אחת מחנויות המועדון: חנות המועדון בקריית שלום (בן צבי 106, ת"א), חנות המועדון בדיזנגוף (דיזנגוף 147, ת"א) מחנות המועדון בסינמה סיטי ראשל"צ (ילדי טהרן 3, ראשל" צ). לצפייה בשעות הפעילות היכנסו לחנות הרשמית.

שימו לב ניתן להגיע לאסוף את המוצרים מהחנויות עד 7 ימים לכל היותר מרגע קבלת ההודעה על זמינותם. לאחר מכן, יועברו כל החבילות לחנות המועדון בקריית שלום (בן צבי 106, ת"א) והאיסוף משם יעשה בשעות פעילות החנות. החבילות יהיו זמינות בחנות בקריית שלום עד 21 ימים מרגע הגעתן לחנות, לאחר מכן ישלחו ללקוח בעלות משלוח רגילה.

נתקלתם בבעיה טכנית ברכישה או בהתחברות? תמיכה מסביב לשעון במייל Shop@mtafc.com

רוצים לבצע משלוח לחו"ל באמצעות שירות המשלוחים הניסיוני? שלחו מייל שכולל את כתובתכם המלאה ואת רשימת המוצרים שהנכם מעוניינים לרכוש לכתובת המייל shop@mtafc.com

שווה לבקר גם לחנויות הרשמיות
בנוסף, גם בחנויות הרשמיות בדיזינגוף ובראשל"צ לא נקפח את האוהדים שיגיעו. 30% הנחה על מוצרי החנות מחכים לכם וגם הנחה ענקית על חולצות המשחק לעונת 17/18 ב-169 ש"ח לגבר ו-129 ש"ח לאישה או לילד.