2.12: מכבי ת"א – מ.ס אשדוד, 16:00 בנתניה
חודש עמוס בלא מעט משחקים יפתח עבור הצהובים במשחק ביתי חשוב מול נועלת הטבלה בנתניה. אחרי הניצחון בגביע הטוטו, ג'ורדי קרויף ושחקניו יקוו לחזור למסלול הניצחונות גם בליגה. עוד לפני כן יהיה מעניין מאוד גם מחוץ לאיצטדיון.

7.12: ויאריאל – מכבי ת"א, 20:00 בויאריאל
אחרי שכבר איבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא בליגה האירופית, הקבוצה תתארח אצל היריבה מהליגה הספרדית ותנסה לסיים את הקמפיין עם טעם קצת יותר טוב. כזכור, המפגש הקודם מול הספרדים, שכבר הבטיחו את עלייתם, הסתיים ב-0:0. 

11.12: מכבי פ"ת – מכבי ת"א, 21:00 במושבה
הסיבוב הראשון של ליגת העל יינעל עבור מכבי במשחק חוץ אצל המלאבסים במסגרת המחזור ה-13. העונה כבר נפגשו הקבוצות במסגרת גביע הטוטו במשחק שהסתיים עם ניצחון 0:3 של הצהובים.

18.12: בית"ר י-ם – מכבי ת"א, 21:00 באיצטדיון טדי
ללא ספק אחד משיאי החודש הקרוב של מכבי ואחד המשחקים המעניינים שיש לכדורגל הישראלי להציע. לזאת צריך להוסיף כמובן את העובדה ששתי הקבוצות מדורגות בחלק העליון של טבלת ליגת העל ואת הרצון של הצהובים לתקן את הרושם לאחר ההפסד לירושלמים במחזור הפתיחה של הליגה. 

23.12: מכבי ת"א – קרית שמונה, 20:30 בנתניה
אחרי יותר משלושה שבועות של משחקי חוץ, מכבי תחזור הביתה למשחק ליגה מול החבורה של חיים סילבס, עליה גברה ממש לאחרונה 0:2 בחצי גמר גביע הטוטו. גם בסיבוב הראשון ניצחו הצהובים, 1:2 במשחק שגם הוא התקיים בעכו.

בני סכנין – מכבי ת"א, מועד סופי טרם נקבע
המשחק האחרון בסדרת המשחקים הנוכחית צפוי להיות מול היריבה מהמגזר שתארח את הצהובים במחזור ה-16. זה יהיה המשחק האחרון של מכבי בשנה האזרחית הנוכחית או הראשון שלה בשנה האזרחית הבאה.

בנוסף כבר בחודש הקרוב מכבי תוכל לזכות בתואר ראשון העונה כשתפגוש בגמר גביע הטוטו את הפועל באר שבע למשחק מסקרן במיוחד. מועד סופי ייקבע בהמשך.

וזה עוד לא הכל!

התוכנית 'חדר הלבשה' תמשיך לעדכן אתכם בכל מה שקורה מאחורי הקלעים בקרית שלום. תכנים בלעדיים נוספים, כולל 'אתגר הרביאונדר שכבר תפס תאוצה בחודש האחרון יחכו לכם באתר ובאפליקציה הרשמיים.

הקור מעלה הילוך, המחירים יורדים
קולקציית החורף של מכבי ת"א נכנסת לכוננות הגשמים וזמינה עבורכם ב-30% הנחה בחנויות המועדון ובחנות האונליין. מעוניינים? יאללה תתחילו את השופינג