קרן מועדון הכדורגל מכבי ת"א השיקה היום (חמישי) את הפרויקט המרכזי שלה לשנה הקרובה בשיתוף 'חינוך לפסגות'. בטקס חגיגי שהתקיים בבית הספר דיזינגוף בשכונת קרית שלום בת"א הוכרז על פתיחתם של 3 מרכזי מצויינות חדשים: ברמלה, נתניה ובשכונת קרית שלום. האירוע התקיים בנוכחות אנשי מכבי ת"א והמנכ"ל בן מנספורד והשחקנים ארון שוינפלד, מתן בלטקסה, אבי ריקן ואיתן טיבי.

מטרתו של 'חינוך לפסגות' היא חיזוק החברה הישראלית על ידי צמצום הפערים ויצירת שיוויון הזדמנויות לילדים בעלי פוטנציאל למצוינות, החיים בפריפריה החברתית והגיאוגרפית של המדינה. בסך הכל קיימים כיום ברחבי הארץ 41 מרכזים של חינוך לפסגות. 

העונה גם מועדון הכדורגל מכבי תל אביב מתגייס לטובת טיפוח הדור הצעיר בעזרת תרומות שנאספו בערב הגאלה האחרון של המועדון, כשמכבי החלה ליישם תוכנית העשרה באמצעות כדורגל ב-3 המרכזים המדוברים. במרכזים אלה יהנו הילדים מאימוני כדורגל ובמקביל יחונכו לערכי הספורט בכלל וערכיה של מכבי תל אביב בפרט. בנוסף, אחת לתקופה שחקנים ואנשי הצוות המקצועי יצטרפו לאימונים וירצו בפני הילדים על ערכים בספורט.

במהלך האירוע נשא דברים מנכ"ל מכבי בן מנספורד שפנה לילדים שנכחו בטקס: "מכבי זה מועדון מקצועני, אך מה שעוד חשוב במועדון כדורגל מלבד התוצאות הוא לראות אנשים נלהבים מהקשר למכבי ולספורט. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם חינוך לפסגות במרכזים ברמלה, נתניה וקרית שלום וכעת אנחנו רוצים שבכל שבוע המאמנים שלנו יעבירו לכם אימונים. כדאי לנצל זאת ואני מקווה שגם ההורים, המורים וכל מי שמלווה אתכם יתמוך בכם להשתתף בפרויקט החשוב הזה".

בנוסף, נשאה דברים ליזה קורן, סגנית נשיא לפיתוח עסקי בחינוך לפסגות וילדים הלוקחים חלק בפרויקט גם סיפרו על תרומתו לחייהם. לאחר מכן אף התחלקו לשתי קבוצות וזכו לאימון של מאמני מחלקת הנוער, כשהשחקנים שוינפלד וריקן הצטרפו לקבוצה האחת ובלטקסה וטיבי לקבוצה השניה.