אחרי הניצחון על קרית שמונה בגביע הטוטו, מכבי תל אביב תארח בשבת (16:00) את מ.ס אשדוד למשחק במסגרת המחזור ה-12 של ליגת העל. רגע לפני, חלק מהצהובים התפנו היום (חמישי) לקחת חלק בטקס חגיגי בו הושק הפרויקט השנתי של קרן מכבי ת"א וחינוך לפסגות, ומי שניצל את האירוע כדי להתייחס לשלל הנושאים שעל סדר היום הוא החלוץ ארון שוינפלד.

עוד באתר: הפרויקט של קרן מכבי למען הדור הבא של ישראל

"כבוד גדול עבורנו לעבוד עם חינוך לפסגות", אמר שוינפלד על הפרויקט בו יטופחו ילדי הדור הבא גם בעזרת חינוך לערכי הספורט, "אנחנו פוגשים את הילדים, רואים את החיוכים שלהם וזו תחושה נהדרת כשאפשר לעזור. כולם צריכים מודלים לחיקוי בחיים ואם אנחנו יכולים לתת להם מעט מזה או משהו לשאוף אליו אז השגנו את מה שאנחנו רוצים".

על המשחק מול ק"ש:
"היה משחק קשה, אני שמח שניצחנו ואנחנו מנסים לחזור למסלול הניצחונות. אני חושב שאנחנו פותרים בעיות, היו לנו פציעות, אולי אפילו חוסר מזל לעיתים ואני מקווה שאנחנו חוזרים לעצמנו". 

על החוזרים מפציעות:
"בתקופה האחרונה העומס נפל על קבוצה מסויימת של שחקנים, כעת יש חבר'ה שחזרו מפציעות ויכולים לעזור כשאנשים עייפים. יש רוטציה ואני בטוח שעוד רגליים טריות יעזרו לנו".

לקראת המפגש עם אשדוד:
"לא הייתי אומר שזה משחק קל. כשקבוצות מגיעות לשחק נגדנו אז לפעמים זה שונה וקשה מול כל יריבה. אנחנו מוכנים, למדנו ממה שקרה נגד רעננה".

על שעת המשחק המוקדמת יחסית (16:00)
"יש לי הרבה זכרונות מארה"ב כשהייתי הולך למשחקים בשעות מוקדמות. אירועי ספורט בשעות כאלה הן תמיד זכרון נעים עבורי. יש הרבה מה לעשות עם הילדים מחוץ לאיצטדיון ואני בטוח שזו הזדמנות נהדרת עבור משפחות להגיע עם הילדים ולהנות מהשבת". 

על התפקוד שלו במגרש:
"אני חושב שאני יכול לשחק בכל מקום בשלישיה הקדמית, השנה כבר שיחקתי לא מעט משחקים באגף וזה משהו שאני מתרגל אליו".

מה המתכון לניצחון?
"מאמץ קבוצתי ואנשים שעובדים קשה. אני חושב שעם הכישרון שלנו, אם נעבוד קשה נוכל להשיג כל דבר".

על הכושר של וידאר קיארטנסון:
"חלוצים עוברים תקופות כאלה. הוא כבר כבש הרבה שערים בעבר, הוא חלוץ מוכח ושחקן מדהים. אני בטוח שיש לו ביטחון ולא צריך להיות ספק לגביו".