2.11: מכבי ת"א – אסטנה, 20:00 בנתניה
ללא ספק מדובר באחד המשחקים החשובים של מכבי העונה. הצהובים יודעים כי רק ניצחון ישמור על סיכוי ריאלי להעפיל לשלב הבא בליגה האירופית ובמשחק הבית מול הקזחים גם ינסו לתקן את הרושם מהמפגש הראשון בין הקבוצות. בואו לסייע לקבוצה במשימה החשובה, לרכישת כרטיסים לחצו כאן. 

צפו בשלושער הראשון העונה של עטר:

5.11: הפועל רעננה – מכבי ת"א, 20:45 בנתניה
רגע לפני היציאה לפגרה, מכבי תנסה להמשיך את המומנטום בליגה ולצאת לחופש עם טעם טוב במשחק מול יריבה שעברה זעזועים לאחרונה. לרכישת כרטיסים לחצו כאן. 

6.11 – 22.11: פגרה
אחרי פתיחת עונה עמוסה במיוחד, לקבוצה תהיה הזדמנות למלא מצברים במשך כשבועיים בהם לא יתקיימו משחקים. אל דאגה, אנחנו נדאג שלא יהיה לכם משעמם אז כדאי לעקוב אחרי התכנים שיעלו באתר, באפליקציה וברשתות החברתיות הרשמיות של המועדון בתקופה זו.

23.11: מכבי ת"א – סלביה פראג, 22:05 בנתניה
מיד עם סיום הפגרה לצהובים יחכה אתגר מסקרן מול היריבה הצ'כית שתתארח בארץ למשחק במסגרת המחזור החמישי של שלב הבתים בליגה האירופית. התקווה הגדולה: עוד צעד בדרך לקאמבק מרשים. 

26.11: הפועל חיפה – מכבי ת"א, 20:15 באיצטדיון סמי עופר בחיפה
ערב פתיחת העונה אף אחד לא ממש ראה את זה מגיע, אבל המפגש הראשון מול האדומים מחיפה יהיה הפעם מעניין מאוד. הצהובים ייצאו למשחק חוץ מול מי שעד כה היא מוליכת הטבלה הגאה של ליגת העל ולנו נוסף עוד משחק מרתק ללו"ז החודשי.

וזה עוד לא הכל!

במהלך החודש הקרוב יהיה מעניין גם מחוץ למגרש ואנחנו נדאג לשמור על סדר יום צהוב עבורכם. מה בתוכנית? גם החודש יתקיים מפגש שחקנים – אוהדים בו תוכלו לחוות את הכוכבים מקרוב.

בנוסף, התוכנית 'חדר הלבשה' תמשיך לעדכן אתכם בכל מה שקורה מאחורי הקלעים בקרית שלום. תכנים בלעדיים נוספים, כולל 'אתגר הרביאונדר' המסקרן יחכו לכם באתר ובאפליקציה הרשמיים.