מבצע "כרטיס טיסה + משחק של מכבי ת"א בספרד"

פיצה פרגו נ.נ. אריה בע"מ

תקנון המבצע וההגרלה

1.            הגדרות

1.1                  "התקנון" – תקנון זה.

1.2                  "המבצע" – מבצע הגרלה נושא פרס, בשם "כרטיס טיסה + משחק כדורגל של מכבי ת"א בספרד", במסגרת מבצע שיווק, הנערך בהתאם ובכפוף להוראות ההיתר הכללי לעריכת הגרלות לפרסומת מסחרית לפי חוק העונשין, התשל"ז -1977 (להלן: "ההיתר הכללי") ולהוראות התקנון.

1.3                  "עורכת ההגרלה" – פיצה פרגו נ.נ. אריה בע"מ.

1.4                  "המפקח על המבצע" –  רו"ח _תומר שמואל__.

1.5                  "מועדון החברים של פיצה פרגו" – בעלי אפליקצייה של פיצה פרגו אשר נרשמו למועדון החברים באפליקציה ובתנאי שהקישו את הקוד 2580 בעת הרישום למועדון החברים.

1.6                  "משתתף" – אדם בגיר או קטין, שקיבל אישור הורהו או אפוטרופסו החוקי, שהוא תושב ישראל, והינו בעל אפליקציה של פיצה פרגו ורשום למועדון החברים של פיצה פרגו לאחר הקשת הקוד 2580, ואשר עמד בתנאים המפורטים בתקנון והמבקש להשתתף בהגרלה ופועל לשם כך בדרכים המפורטות בתקנון.

  • "אתר האינטרנט" – אתר האינטרנט של פיצה פרגו, בכתובת prego.co.il____.
  • "האפליקציה" – אפליקצייה לסמארטפונים לביצוע הזמנות מוצרים.
  • "הפרס הראשון" – כרטיס טיסה זוגי במחלקת תיירים לספרד, לרבות כרטיס כניסה זוגי למשחק שבין "מכבי תל אביב" לבין "ויאריאל" שייערך בספרד בתאריך 7/12/2017, לרבות אירוח בבית מלון על בסיס לינה וארוחת בוקר.
  • "פרסים נוספים לכל משתתף" – כרטיסי גירוד אשר נשלחים באפליקציה לכל משתתף שהקיש את הקוד 2580 בעת הרישום למועדון החברים של פיצה פרגו,  לאחר ביצוע רכישה, כהטבה לרכישה עתידית, ובהם ניתן לזכות באחד הפרסים להלן : "מקל שום" או "זיוה נוטלה" או "לחם שום" או "כדור-רגל" או "צעיף" או "מחזיק מפתחות לסמארטפון" או "בקבוק שתיה אקרילי" או "כל הטבה שפיצה פרגו תחליט".
  • "הודעה שתפורסם ברבים" – הודעה שפרגו תפרסם באתר האינטרנט או בדף הפייסבוק שלה או בכל דרך מקובלת אחרת עליה תחליט פרגו.

1.13               "בני משפחה" – בן זוג, הורים, ילדים, אחיות ואחים.

2.            פרשנות

2.1             בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה כלשהי בין הוראות התקנון לפרסומים אחרים כלשהם בדבר המבצע ו/או ההגרלה בכל אמצעי שהוא, תגברנה הוראות התקנון.

2.2             כותרות הסעיפים הינן לנוחות ההתמצאות בלבד ולא תהא להן משמעות לעניין פרשנות התקנון.

3.            תקופת המבצע ומועד ההגרלה

3.1             המבצע יחול מיום 1/11/17 ועד ליום 25/11/17 (להלן: "תקופת המבצע").

3.2             עם סיום תקופת המבצע תיערך הגרלה אחת, שתתקיים ביום  26 בנובמבר 2017 בשעה 14:00 או בסמוך לכך, בשידור חי בפייסבוק של מכבי ת"א בכדורגל או במיקום אחר שייקבע על ידי עורך ההגרלה (להלן:"ההגרלה"). עורכת ההגרלה רשאית לשנות את מועד עריכת ההגרלה על פי שיקול דעתה.

לא תיערכנה הגרלות נוספות.

4.            פרסום המבצע

4.1             החברה תפרסם את המבצע ותנאיו העקרוניים במהלך כל תקופת המבצע באתר האינטרנט שלה ובכל מקום אחר שתחליט.

5.            תנאי השתתפות במבצע ובהגרלה

5.1             המבצע מיועד למשתתפים, כהגדרתם לעיל, העומדים בתנאים המפורטים בסעיפים ‎5.2- ‎5.3 להלן ואשר ירכשו, במהלך תקופת המבצע, מוצרים באמצעות "האפליקצייה" ובלבד שהינם חברים ב"מועדון החברים של פיצה פרגו" בסכום שלא יפחת מ – 60 ₪ בכל רכישה (להלן: "הרכישה").

5.2             מספר רכישות כמפורט בסעיף 5.1 לעיל מקנה למשתתפים את הזכות כי מספר הטלפון שלהם ישתתף בהגרלה כמספר הרכישות, בנוסף על הפרסים הנוספים לכל משתתף .

5.3             מימוש הפרסים הנוספים לכל משתתף יבוצע ברכישה הבאה באפליקצייה תחת הקטגוריה "ההטבות שלי" עד ליום 31/12/2017. לא ניתן לממש את "הפרסים הנוספים לכל משתתף" באותה רכישה.

5.4             לא ישתתפו בהגרלה עורכת ההגרלה, זכייניה, המפקח, מנהליהם, שותפיהם, עובדים ובני משפחתם של כל הנ"ל.

5.5             ההשתתפות בהגרלה כפופה לעמידה בתנאים המפורטים בהיתר הכללי.

5.6             כל משתתף רשאי להשתתף במבצע ובהגרלה מספר פעמים לא מוגבל, בכפוף לתנאי ההשתתפות כאמור בתקנון.

6.            השתתפות בהגרלה

6.1             השתתפות בהגרלה מהווה, בין היתר, הצהרה של כל משתתף לפיה הוא מקבל על עצמו את הוראות תקנון זה במלואן, לרבות ומבלי לגרוע מן האמור בסעיף ‎8.3.

6.2             ההשתתפות במבצע הינה באחריות הבלעדית של המשתתף ואין בהשתתפותו כדי ליצור חבות כלשהי של עורכת ההגרלה ו/או מי מטעמה ו/או מי במקומה כלפי המשתתף, ועורכת ההגרלה לא תישא באחריות לכל נזק, הפסד, אובדן או הוצאה, שייגרמו למי מן המשתתפים הקשורים במישרין או בעקיפין למבצע ו/או להגרלה, ניהולם, תוצאותיהם על כל הכרוך והנובע מכך.

6.3             המשתתף יהיה מנוע מלטעון כלפי עורכת ההגרלה כל טענה ו/או ודרישה ו/או תלונה לגבי נזק שנגרם לו עקב טעות, תקלה, איחור או כשל בהשתתפות במבצע.

7.            ההגרלה ומועד פרסום תוצאותיה

7.1             ההגרלה תיערך ותתופעל על ידי עורכת ההגרלה באמצעות תוכנת הגרלות אלקטרונית, במועד הקבוע בסעיף ‎3.2 לעיל, בפיקוחו של המפקח.

7.2             ההגרלה תכלול את המשתתפים, אשר עמדו בתנאים המפורטים בסעיף 5-6 לעיל, אולם רישומי פיצה פרגו לעניין פרטי המשתתפים בהגרלה, אשר הגיעו לידיה, יהוו ראיה יחידה וחלוטה לעניין זה (להלן: "משתתפי ההגרלה").

7.3             בהגרלה, יועלה שם אחד מבין משתתפי ההגרלה. לא ניתן לערער על תוצאות ההגרלה.

7.4             המשתתף שהוגרל (להלן: "המועמד לזכייה"), יהיה זכאי לפרס : כרטיס טיסה זוגי במחלקת תיירים לספרד לרבות כרטיס כניסה זוגי למשחק שבין "מכבי תל אביב" לבין "ויאריאל" שייערך בספרד ולרבות אירוח בבית מלון על בסיס לינה ארוחת בוקר, והכל לפי שיקול דעתה הבלעדי של פיצה פרגו (להלן: "הפרס"), וזאת בכפוף לעמידתו בתנאים המפורטים בסעיף ‎8.2 להלן.

7.5             פרסום תוצאות ההגרלה ושמות המועמדים לזכייה יפורסמו בהתאם להוראות ההיתר הכללי – באתר האינטרנט.

כל משתתף נותן בעצם השתתפותו בהגרלה את רשותו לפרסום שמו ומקום מגוריו בהתאם לאמור לעיל ולא תעמוד לו כנגד פרסום כאמור כל טענה.

7.6             בנוסף לפרסום תוצאות ההגרלה, בהתאם לקבוע בסעיף ‎7.5 לעיל, ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של עורכת ההגרלה, יכול שיבוצעו פעולות כדלקמן:

7.6.1               עורכת ההגרלה תשלח הודעה בדבר הזכיה לכל מועמד לזכייה למספר הטלפון, שנמסר על ידו באפליקציה, ויראו את ההודעה כנמסרת בחלוף 3 ימים ממועד משלוחה כאמור.

7.6.2               עורכת ההגרלה תנסה ליצור קשר טלפוני עם המועמדים לזכייה. ייעשו ארבעה ניסיונות ליצור קשר עם כל מועמד לזכייה במרווחי זמן שלא יפחתו משש שעות. הניסיונות ייעשו בשעות העסקים הרגילות של עורכת ההגרלה.

ביצוע הפעולות המפורטות בסעיפים ‎7.6.1- ‎7.6.2 לעיל, נתונות לשיקול דעתה הבלעדי של עורכת ההגרלה ואי ביצוען ו/או אי קבלת הודעה בכתב ו/או בטלפון, לא תהווה עילה להעלאת טענה ו/או דרישה כלשהי כנגד עורכת ההגרלה, ויראו בפרסום תוצאות ההגרלה בהתאם לקבוע בסעיף ‎7.5 לעיל, הודעה מספקת.

8.            חלוקת פרסים והזכות לקבלתם

8.1             מועמד לזכייה יהיה זכאי לקבל את הפרס במשרדי עורכת ההגרלה, במועד שיקבע, בכפוף לאמור בסעיף ‎8.2 להלן. מועמד לזכייה שלא דרש את מימוש זכייתו תוך המועד האמור, יראוהו כמי שויתר על זכייתו והוא ייפסל ויאבד את זכותו לקבלת פרס.

8.2             רק מועמד לזכייה שיציג תעודת זהות או דרכון או רשיון נהיגה (עם תמונה) (להלן: "תעודה מזהה") המעידים על זהותו, יהיה זכאי לפרס . בטרם קבלת הפרס, יעביר המועמד לזכייה לידי עורכת ההגרלה העתק מן התעודה המזהה וכן העתק מאישור ההזמנה באפליקציה, בדואר או פקסימיליה (לפי בחירתו של המועמד לזכייה) והפרס יימסר לידיו תוך 14 ימים מיום העברת הפרטים האמורים כמפורט בסעיף ‎8.1 לעיל.

8.3             הפרס יימסר לידי המועמד לזכייה באופן אישי בלבד, בכפוף להצגת תעודה מזהה ואישור הזמנה באפליקצייה כאמור בסעיף ‎8.2 לעיל. לעניין מועמד לזכייה שהוא קטין או פסול דין, הפרס יימסר אך ורק לידי הורה או אפוטרופוס.

8.4             כמו כן, מותנית קבלת הפרס בחתימה על מסמך המאשר את קבלת הפרס והמתיר לעורכת ההגרלה לפרסם את שמו המלא ואת מקום מגוריו של הזוכה, והמצהיר, כי הזוכה אינו נמנה על אלה שהשתתפותם במבצע אסורה בהתאם לדין ו/או לתקנון.

8.5             עורכת ההגרלה תהיה רשאית לא למסור את הפרס לידי מי שהשתתפותו במבצע נעשתה תוך מעשה עבירה ו/או שלא כדין ו/או תוך הפרת הוראות התקנון, מכל סיבה שהיא.

8.1             מימוש הפרסים הנוספים לכל משתתף יבוצע ברכישה הבאה באפליקצייה תחת הקטגוריה "ההטבות שלי" עד ליום 31/12/2017. לא ניתן לממש את "הפרסים הנוספים לכל משתתף" באותה רכישה.

8.2             אין אפשרות להמיר את הפרס בשווה ערך אחר.

8.3             בכפוף לאמור בסעיף ‎8.3 ולמעט לצורך יצירת קשר עם המועמדים לזכייה וקיום הוראות תקנון זה, עורכת המבצע ו/או מי מטעמה, לא תעשה כל שימוש בפרטיהם האישיים של המשתתפים בהגרלה.

9.            המפקח

9.1             המפקח ידאג לקיום כללי המבצע בהתאם לתקנון.

9.2             המפקח יכריע בכל מחלוקת שבין משתתף ו/או מועמד לזכייה לבין עורכת ההגרלה, ובין המשתתפים ו/או המועמדים לזכייה לבין עצמם ו/או בקשר לכל טענה של זכייה או של טוען לזכייה. כן יהיה המפקח מוסמך לפסוק בכל הקשור לכשירותם של המשתתפים במבצע, לפסילת המשתתפים וכן במקרה של אי הבנה ו/און פרשנות הוראות התקנון.

הכרעתו של המפקח בכל עניין שבתחום אחריותו היא סופית ואינה ניתנת לערעור.

9.3             למפקח שיקול הדעת הבלעדי לאפשר הצגת אישור הזמנה באפליקצייה ו/או אופן זיהוי הזוכה בדרך שונה מזו הקבועה בתקנון.

10.         שונות

10.1          מובהר כי מועדון מכבי ת"א אינו צד להגרלה ואינו נושא באחריות כלשהי להליך, להגרלה, לתוצאות ו/או לטיב הפרס והמשתתפים מנועים ומושתקים מלהעלות טענות כלשהן כנגד מועדון מכבי ת"א ו/או מי מטעמו.

10.2          תקנון זה מנוסח, משיקולי נוחות בלבד, בלשון זכר. השתתפות בהגרלה, בהתאם להוראות תקנון זה, מיועדת לגברים ולנשים כאחד.

10.3          עורכת ההגרלה, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, תהיה רשאית לשנות את אורכו של המבצע ו/או את הפרסים ו/או כללי המבצע ו/או מועד ההגרלה ו/או הוראות תקנון זה בכל דבר ועניין וזאת עקב אילוצים שאינם תלויים בעורכת ההגרלה ו/או מכל סיבה אחרת. כן תהיה רשאית עורכת ההגרלה לבטל את המבצע בכל עת על פי שיקול דעתה המוחלט והבלעדי. כל שינוי ו/או ביטול של התקנון יפורסם בהודעה מראש, כהגדרתו לעיל. למשתתפים לא תהיה כל טענה בדבר סיום המבצע ו/או שינוי תנאי המבצע כאמור בסעיף זה.

10.4          כל משתתף מצהיר ומאשר, כי כל תקלה ו/או שיבוש ו/או איחור אשר מקורם באירוע שאינו בשליטתה של עורכת ההגרלה לא ייחשבו כהפרה של הוראות התקנון ולא יזכו אותו בכל סעד ו/או זכות ו/או תרופה.

10.5          חבות במס כלשהו, אם וככל שתהיה, תחול על הזוכה בפרס.

10.6          ניתן לעיין בתקנון זה במשרדי עורכת ההגרלה וכן במשרדי המפקח בשעות הפעילות הרגילות, ובתאום מראש.

10.7          עורכת ההגרלה מאחלת לכל המשתתפים  ב ה צ ל ח ה !!!